به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ با توجه به باخت تیم فوتبال استقلال تهران مقابل پدیده مشهد اکثر کارشناسان معتقدند تیم پرسپولیس شانس نخست قهرمانی در لیگ برتر است. پرسپولیس با ۵۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تنها ۵ امتیاز از سه دیدار قهرمانی سرخپوشان تهرانی را قطعی می […]

به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ با توجه به باخت تیم فوتبال استقلال تهران مقابل پدیده مشهد اکثر کارشناسان معتقدند تیم پرسپولیس شانس نخست قهرمانی در لیگ برتر است.

پرسپولیس با ۵۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تنها ۵ امتیاز از سه دیدار قهرمانی سرخپوشان تهرانی را قطعی می کند. البته استقلال که ۵۰ امتیازی بود اگر بازی را به سرخپوشان خراسانی واگذار نمی کرد می توانست شانس قهرمانی خود را بسیار بالا ببرد و حتی ابتکار عمل را در دست بگیرد. به هرحال یحیی گل محمدی بازیکن و سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با غلبه بر استقلال به تیم سابق کمک کرد و سود خوبی را نصیب شاگردان برانکو کرد.

البته این سود برای پرسپولیس در حالی رخ داد که سرخپوشان خراسانی دیروز پاداشی ۴۰۰میلیونی بابت برد به استقلال دریافت کردند. بنابراعلام فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی۲۵۰میلیون تومان شهرداری مشهد و ۱۵۰ میلیون اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی به شاگردان گل محمدی پاداش دادند تا آنها برای کسب سهمیه آسیایی و حتی نایب قهرمانی روحیه دو چندانی بگیرند.