به گزارش خبرنما به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شبانگاه سه‌شنبه در دیدار جمعی از ورزشکاران و اهالی ورزش که در محل مجتمع سرچشمه برگزار شد، اظهار داشت: دیدار ما با مسابقه فوتبال همراه شد. ان‌شاءالله خداوند با پیروزی آنها دل مردم را شاد کند. رئیسی با بیان […]

به گزارش خبرنما به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شبانگاه سه‌شنبه در دیدار جمعی از ورزشکاران و اهالی ورزش که در محل مجتمع سرچشمه برگزار شد، اظهار داشت: دیدار ما با مسابقه فوتبال همراه شد. ان‌شاءالله خداوند با پیروزی آنها دل مردم را شاد کند.

رئیسی با بیان اینکه ورزش نماد پیشرفت کشور حساب می‌شود، عنوان کرد: معتقدم سرمایه‌گذاری در ورزش هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری است. در ورزش توجه به نیرو و منابع انسانی محوری‌ترین موضوع است.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: پیشکسوتان ورزش حکم چراغ راه را دارند، در عمل باید به آنها توجه شود، لازم است ساز و کار توجه به پیشکسوتان ورزش فراهم شود، این اقدام، احساس مورد اکرام قرار گرفتن ورزشکاران از ابتدا تا دوران پیشکسوتی را به همراه دارد.

ادامه دارد …