ایرنا: سخنگوی فراکسیون امید ادعای اسماعیل قسمتی کارگر کارخانه نیشکر هفت تپه که مدعی هست بعد از جریان اعتراض های کارگران این شرکت در دوران دستگیری مورد شکنجه قرار گرفته و تا به این لحظه با هیچ گروه تحقیقی چه از جانب دولت، مجلس و قوه‌قضاییه در این ارتباط هیچ اظهار کرد وگویی نداشته را […]

ایرنا: سخنگوی فراکسیون امید ادعای اسماعیل قسمتی کارگر کارخانه نیشکر هفت تپه که مدعی هست بعد از جریان اعتراض های کارگران این شرکت در دوران دستگیری مورد شکنجه قرار گرفته و تا به این لحظه با هیچ گروه تحقیقی چه از جانب دولت، مجلس و قوه‌قضاییه در این ارتباط هیچ اظهار کرد وگویی نداشته را تکذیب نمود.

فاطمه سعیدی در توئیتی با رد این ادعا، اضافه کرد: بر خلاف آنچه عنوان شده، قسمتی روز سه شنبه هفته جاری با وکیلشان به مجلس آمدند و با چهار نفر از اعضای فراکسیون امید دیدار و اظهار کرد وگو کردند که یکی از این اشخاص خود من بودم!

وی تصریح نمود: ‏ما چهار نفر از جانب فراکسیون امید ماموریت داشتیم تا با او در مجلس دیدار نماییم.

سعیدی روز چهارشنبه و در جمع خبرنگاران از دیدار روز سه شنبه اعضای فراکسیون امید با قسمتی و وکیل وی اطلاع داد و اضافه کرد: ما در این جلسه اظهارات وی را شنیدیم، پیگیری های ما درباره ادعای وی ادامه دارد و نتیجه ارزیابی ها را بعد از ارزیابی قوه قضاییه و کمیسیون امنیت ملی و سیاست بیگانه درخصوص ادعای قسمتی اعلام می نماییم.

سعیدی در ادامه علاوه بر این به جلسه هیات رئیسه فراکسیون امید با وزیر اطلاعات و مدیرکل اطلاعات استان خوزستان اشاره نمود و اضافه کرد: در این جلسه ادعای قسمتی درباره شکنجه وی در زمان دستگیری توسط وزارت اطلاعات مورد ارزیابی جای گرفت.

وی اضافه کرد: وزیر اطلاعات در این جلسه توضیح هایی در ارتباط با ادعای قسمتی به نمایندگان عرضه کرد و در ادامه نیز مدیرکل اطلاعات استان خوزستان مستنداتی را عرضه داد.

یادآور می گردد اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست بیگانه مجلس نیز روز سه شنبه گذشته نشستی با حضور وزیر اطلاعات و مسئولان این وزارتخانه داشتند که آنها در این جلسه تصریح کردند که قسمتی اصلا و ابدا در دوران دستگیری این وزارتخانه شکنجه نشد.