به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال استقلال در لیگ نوزدهم از یک خط حمله تمام عیار و آتشین رونمایی خواهد کرد. شیخ دیاباته خرید جدید باشگاه استقلال که روز گذشته به طور رسمی به این تیم پیوست و قراردادش را با آبی‌ها به امضا رساند، پس از اتمام روند اداری […]

به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال استقلال در لیگ نوزدهم از یک خط حمله تمام عیار و آتشین رونمایی خواهد کرد. شیخ دیاباته خرید جدید باشگاه استقلال که روز گذشته به طور رسمی به این تیم پیوست و قراردادش را با آبی‌ها به امضا رساند، پس از اتمام روند اداری انتقالش به این تیم، به مدیران باشگاه اعلام داشت که علاقه ندارد در هتل استراحت کند و می‌خواهد سریعاً در تمرینات حضور پیدا کند.

 

این بازیکن در کلیپ هایی از گلزنی اش نشان داده یک تمام کننده خوب است و البته پاس گل نیز خواهد داد.اما نفر دیگر در خط حمله جدید و آتشین استقلال در لیگ نوزدهم به احتمال فراوان ستاره سال گذشته این تیم یعنی پاتوسی خواهد بود. این بازیکن نیز هم یک تمام کننده خوب و یک وینگر و در صورت لزوم مهاجم موقعیت شناس است و طبق آنچه که رودستی باشگاه استقلال به شفر و باشگاه اماراتی توضیح دادیم، استقلالی ها با زیرکی ضمن تفاهم با مسولان کیپ تاون اجازه حضور پاتوسی را در امارات نخواهد داد واو نفر دوم از خط حمله آبی پوشان خواهد بود.