به گزارش خبرنما، روستای بلوط کاروان  دارای جاذبه های گردشگری و طبیعتی بکر و زیبا است که در همه فصول جذابیت خاص خودش را دارد. امسال هم با وجود باران رحمت الهی اطرافش چشمه ها و نهر های آب جاری است. این روستا از توابع بخش کبگیان در ۳۵ کیلومتری یاسوج می باشد. شبی را […]

به گزارش خبرنما، روستای بلوط کاروان  دارای جاذبه های گردشگری و طبیعتی بکر و زیبا است که در همه فصول جذابیت خاص خودش را دارد.

امسال هم با وجود باران رحمت الهی اطرافش چشمه ها و نهر های آب جاری است. این روستا از توابع بخش کبگیان در ۳۵ کیلومتری یاسوج می باشد.

شبی را با بی آبی در این روستا سپری کردیم به امید آنکه آب سحرگاه بیایید و با صدایش بیدار شویم.

ساعت ۹ صبح بود اما نه با صدای آب بلکه با صدای تراکتور  بیدار شدیم.

با آبمعدنی هایی که در روز قبل در طی مسیر گرفته بودیم با نهایت صرف جویی دست و صورت خود را شستیم .

 صاحبخانه می گوید همیشه با این مشکل روبروهستیم. برخی از روستاییان براین باورند مشکل در این روستا کم آبی نیست بلکه برخی صاحبان گلخانه و مزارعی که لوله آب آشامیدنی  را که  از آنجا می گذرد را قطع می کنند و برای آبیاری مزارع استفاده می کنند.برخی دیگر نیز بی توجهی مسئولان را عامل وضع موجود می دانند  و آنهم بدلیل اینکه نظارتی بر وضعیت موجود ندارند.

با سرچی ساده در گوگل می بینیم که خبرهای زیادی در پی بی آبی در این روستا بوده است اما چرا تاکنون عزمی جدی برای مرتفع شدن این مشکل نیست سوالاتی است که مسئولان مربوطه می بایست جوابگو باشند.

ناگفته نماند که رفع این مشکل بسیار ساده و در حد یه نظارت است نه نیازی به زیر ساخت و ایجاد لوله کشی و ایستگاه پمپاژی هست بلکه فقط نیاز به تذکر و حتی پیگیری تخلفات دارد. حال چرا مسئوالان اینگونه با چنین مشکلاتی که نیازی به تامین بودجه هم نیست تعلل می کنند چه بسا از سر بی انگیزگی در خدمت کردن باشد.