سید موسی خادمی در مراسم افتتاح ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه برگزاری انتخابات را وظیفه بسیجی بدانیم، بیان کرد: برای ورود افراد به مجلس فضای رقابت را فراهم می‌کنیم و هیچ دینی به فرد خاصی نداریم. وی با بیان اینکه روحیه بسیجی داشتن مهمتر از بسیجی بودن است، ادامه داد: باید این روحیه را […]

سید موسی خادمی در مراسم افتتاح ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه برگزاری انتخابات را وظیفه بسیجی بدانیم، بیان کرد: برای ورود افراد به مجلس فضای رقابت را فراهم می‌کنیم و هیچ دینی به فرد خاصی نداریم.

وی با بیان اینکه روحیه بسیجی داشتن مهمتر از بسیجی بودن است، ادامه داد: باید این روحیه را در انتخابات حفظ کنیم.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه برخی به دلایل سوابق قبلی در مورد لرستان نگرانی‌هایی دارند؟ گفت: باید تلاش کنیم چهره لرستان را خوب نشان دهیم، در انتخابات به گونه‌ای رفتار شود که آرامش و امنیت را در استان نشان دهد تا چنانچه سرمایه‌گذاری بخواهد برای سرمایه‌گذاری بیاید با فراغ بال حضور یابد.

خادمی اضافه کرد: لرستان دارای نیروی انسانی توانمند و فرهنگ غنی است و نیاز است این آرامش و امنیتی که در استان حاکم است را نشان دهیم.

وی افزود: در انتخابات نسبت به گذشته فعال‌تر باشیم و اخبار آن را برجسته‌تر پوشش دهیم.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: در جریان انتخابات دانستن و قانون‌مداری اولویت ستاد انتخابات باشد.

وی با بیان اینکه انتخابات را دولت برگزار می‌کند نه استانداری، افزود: باید از تمام امکانات دولت در راستای بهتر برگزار کردن انتخابات استفاده شود.

خادمی با اشاره به اینکه فرقی نمی کند پیروز انتخابات چه کسی باشد و برای رفتن فرد خاصی به مجلس احساس دین نمی‌کنیم، تصریح کرد: باید فضا را به‌گونه‌ای مهیا سازیم که مردم آزادانه به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند.

انتهای پیام