محمدابراهیم رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران، اظهار کرد: بعد از گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب و تجربه‌ای که با تعامل با دنیا به دست آمد کاملا یقین حاصل شد که راه انقلاب راه درستی است، راهی که مبتنی بر مقابله و مقاومت در […]

محمدابراهیم رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران، اظهار کرد: بعد از گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب و تجربه‌ای که با تعامل با دنیا به دست آمد کاملا یقین حاصل شد که راه انقلاب راه درستی است، راهی که مبتنی بر مقابله و مقاومت در برابر جریان استکباری بوده که اگر در روند آن هرگونه سازشی پیش می‌آمد امروز هیچ یک از دستاوردهای انقلاب را نداشتیم.

وی ادامه داد: همان‌طور که مقام معظم رهبری اشاره داشتند در دورانی هستیم که به آنچنان اقتداری رسیده‌ایم که در مقابل عمل تجاوزگرایانه آمریکا و استکبار مقابله به مثل کرده و یوم‌الله را رقم می‌زنیم. عکس‌العمل ما در مقابل آمریکا اقدام تاریخی بود چون آمریکایی‌ها در طول سالیان گذشته به حریم کشورها و ملت‌ها تجاوز کرده و عکس‌العملی ندیدند اما به محض مقابله با ایران با عکس‌العمل شدیدی مواجه شدند که این افتخار بزرگ و یوم‌الله عظیمی بوده و باعث عزت و افتخار ملی است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای ادامه‌ی این روند و تکرار یوم‌الله‌ها در تاریخ جمهوری اسلامی باید همه درون کشور با یکدیگر اتحاد و انسجام داشته و یک صدا و یک کلام پشت سر رهبری ادامه‌ راه دهند. این حجم از تخریب، اهانت و توهین‌ها جای نگرانی دارد. طبق تاکید و تایید مقام معظم رهبری همه باید اختلافات داخلی را کنار گذاریم.

رضایی همچنین با بیان این‌که «مقاومت به یک فرهنگ پذیرفته شده تبدیل شده است»، ادامه داد: در داخل و برخی کشورهای دنیا مردم حماسه‌ای در تشییع سردار سلیمانی خلق کردند که این یک رستاخیز بزرگ بود بدان معنا که ملت‌ها پیام عدم سازش با آمریکا را سردادند و راه سازش را محکوم کردند. می‌توان گفت مراسم تشییع رفراندومی بود مبنی بر این‌که باید راه مقاومت ادامه پیدا کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: مقام معظم رهبری با اشاره به این موضوعات بر لزوم ادامه‌ی مقاومت بر استکبار تاکید داشتند، ان‌شاءالله فرهنگ مقاومت ادامه پیدا کرده و اندک افرادی که درک درستی از این موضوع ندارند به جمع عظیم ملت ایران پیوسته و در راستای فرهنگ مقاومت تلاش کنند.

انتهای پیام