“غلام محمد زارعی” چهارشنبه شب در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، افزود: نسبت به سال های گذشته فرهنگ کار در استان رشد داشته و یکی از بسترهایی که جای خالیش احساس می شد، ارتقای فرهنگ کار بود. وی از اجرای […]

“غلام محمد زارعی” چهارشنبه شب در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، افزود: نسبت به سال های گذشته فرهنگ کار در استان رشد داشته و یکی از بسترهایی که جای خالیش احساس می شد، ارتقای فرهنگ کار بود.

وی از اجرای آمایش صنعت در سطح کشور با تعمیم و برش استانی خبر داد و اظهارکرد: بر اساس این برنامه، هدفگذاری هایی در سطح استان ما نیز انجام می گیرد.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد استان در بخش صنعت، خاطرنشان کرد: سهم استان از صنعت کشور به ۱.۳ درصد رسیده است و این در حالی است که این سهم درگذشته کمتر از نیم درصد بود.

زارعی تعطیلی واحد ها بر اثر مشکلات نقدینگی، ضعف مدیریتی، فرسودگی ماشین آلات و انطباق نداشتن با نیاز روز را از جمله چالش های واحد های تولیدی استان دانست و تصریح کرد: توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی دارای پتانسیل هزینه نبوده و یک سرمایه گذاری محسوب می شود.

به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا، وی بیان کرد: باید برای سرمایه گذاری صنعتی زیرساخت فراهم شود.

انتهای پیام