به گزارش خبرنما به نقل از گروه اجتماعی برنا ؛ رئیس جمهوربعد از بازدید مناطق سیلزده در جمع  مردم پلدختر که بیشترین آسیب را از سیل دیده بودند چنین  گفت: فرماندهی قرارگاه بازسازی و نوسازی همه مناطق ویران شده به عهده وزیر کشور است. رییس جمهوری افزود: دولت تا زمانی که زندگی به حالت عادی […]

به گزارش خبرنما به نقل از گروه اجتماعی برنا ؛ رئیس جمهوربعد از بازدید مناطق سیلزده در جمع  مردم پلدختر که بیشترین آسیب را از سیل دیده بودند چنین  گفت: فرماندهی قرارگاه بازسازی و نوسازی همه مناطق ویران شده به عهده وزیر کشور است.

رییس جمهوری افزود: دولت تا زمانی که زندگی به حالت عادی برگردد در کنار شما مردم خواهد ماند

آقای روحانی با بیان اینکه پلدختر جزو  سرزمین دفاع مقدس و دارای مردمانی فداکار، ایثار گر و ولایی است، گفت: دست توسل ما به صاحب امشب و فرداست در شب ولادت منجی عالم بشریت دست توسل ما به کسی که ایران و جهان را نجات خواهد داد و در ظل توجهات اوست که ایران مقاومت کرده است خواهد بود.

رییس جمهور با اشاره به نقش مردم در خدمت رسانی به سیل زدگان  گفت: مردم در سیل مهربانی، برادری، ایثار و فداکاری از خود نشان دادند و همه در کنار شما آمدند ارتش سپاه بسیج، نیروهای مردمی و سایر اقشار کشور از علما و روحانیت و … همه آمدند.

 وی تصریح کرد:  فرماندهی قرارگاه بازسازی و نوسازی همه مناطق سیل زده بر عهده وزیر کشور است و در اینجا به وزیر دستور می دهم که پلدختر، معمولان و روستاهای آسیب دیده که خسارت بسیار سنگین دیده اند در اولویت برنامه قرارگاه بازسازی و سازندگی هستند که اولا زمین لازم را برای بازسازی مهیا و بلافاصله ساخت منازل تخریب شده را آغاز کنند.

آقای روحانی با تاکید بر جبران خسارت کشاورزان، کسبه، تولیدکنندگان در سیل گفت:  مقررات لازم در جلسه چهارشنبه هفته گذشته دولت تصویب شد در اینجا به رییس بنیاد مسکن می گوییم که مردم پلدختر وفادار و پاسدار ایران در دفاع مقدس بودند و امروز نیازمند و خواستار آنند که دولت با همه توان در کنار آنها باشد پس هرچه سریعتر خانه سازی شروع و خسارت جبران شود.

روحانی خطاب به مردم پلدختر گفت: در شب میلاد منجی بشریت به شما قول می دهم دولت در کنار شما خواهد بود و شما را فراموش نخواهد کرد اخبار را به صورت هفتگی و روزانه  می گیریم قرارگاه به طور موثر فعال است و در کنار شما خواهیم بود تا زمانی که زندگی به حالت عادی برگردد.

وی گفت: رهبری تمام فکرش پیش شماست ما هم همینطور ، نیروهای بسیج، نظامی و امدادی همه در کنار شما خواهند بود.