به گزارش خبرنما به نقل از ایرنا، هفته پنجم سوپر لیگ برتر والیبال جوانان باشگاه‌های کشور ساعاتی قبل با دیدار تیم های راهیاب ملل کردستان و شهرداری ورامین به میزبانی بندر انزلی پیگیری شد و والیبالیست‌های کردستانی در این بازی حساس علی رغم نمایش خوبی که ارائه دادند برابر تیم قدرتمند شهرداری ورامین متحمل شکست […]

به گزارش خبرنما به نقل از ایرنا، هفته پنجم سوپر لیگ برتر والیبال جوانان باشگاه‌های کشور ساعاتی قبل با دیدار تیم های راهیاب ملل کردستان و شهرداری ورامین به میزبانی بندر انزلی پیگیری شد و والیبالیست‌های کردستانی در این بازی حساس علی رغم نمایش خوبی که ارائه دادند برابر تیم قدرتمند شهرداری ورامین متحمل شکست شدند و نتیجه را سه بر یک واگذار کردند.

سرمربی تیم جوانان راهیاب ملل کردستان پس از این بازی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر خلاف ۲ بازی قبلی امشب بازی خوبی را برابر تیم مدعی و قدرتمند شهرداری ورامین برگزار کردیم و یک ست را از این تیم گرفتیم.

مهدی دریایی نژاد با ابراز رضایت از بازیکنان تیم گفت: مهمترین مشکل تیم در بازی امروز برابر تیم قدرتمند شهرداری ورامین، مصدومیت پاسور تیم بود.

وی یادآور شد: در بازی‌های گذشته یکی از مشکلات اصلی و مهم تیم در دریافت بود که با کار روانشناسی که بر روی دریافت کننده داشتیم امشب بسیار خوب بازی کرد ولی متاسفانه با ضعف پاسور روبرو بودیم.

دریایی نژاد اضافه کرد: همانطور که پیش‌تر اعلام شده مهمترین مشکل تیم راه‌یاب ملل کردستان دیر بسته شدن تیم بود که قبل از برگزاری بازی ها تنها چهار جلسه تمرینی برگزار کردیم و نتوانستیم بازیکن خوب غیر بومی جذب کنیم.

ست های اول و دوم این بازی به ترتیب با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ به نفع شهرداری ورامین به پایان رسید ولی اعضای تیم راهیاب ملل در ست سوم ۲۵ بر ۲۰ پیروز شدند و ست چهارم نیز ۲۵ بر ۱۹ به نفع شهرداری ورامین به پایان رسید تا راهیاب ملل کردستان فرصت کسب حداقل یک امتیاز را هم از دست بدهد و بازی سه بر یک به سود شهرداری ورامین به پایان رسید.

تیم جوانان والیبالیست راهیاب ملل کردستان در سه بازی نخست خود موفق شدند فولاد سیرجان را شکست دادند اما در بازی دوم و سوم به ترتیب برابر تیم‌های هورسان رامسر و پیکان تهران شکست خوردند.

تیم والیبال جوانان راهیاب ملل کردستان فردا در قالب آخرین بازی خود به مصاف تیم شهرداری ورامین می‌روند.

راه‌یاب ملل کردستان در گروه ب این مسابقات با تیم‌های سپاهان اصفهان، پیکان تهران، شهرداری ورامین، هورسان رامسر و فولاد سیرجان همگروه است، تیم شایسته کردستانی با کادر فنی و بازیکنان بومی در این دوره از مسابقات حضور دارد.

لیگ برتر مسابقات والیبال جوانان باشگاه‌های کشور در بندر انزلی با حضور ۱۴ تیم در ۲ گروه هفت تیمی در حال برگزاری است.