به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی لطیفی  مهاجم سابق باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم و دیدار حساس مقابل الهلال به خبرنگار برنا گفت: پس از باخت استقلال در دربی،  متاسفانه هنوز تیم با تبعات روحی و روانی آن بازی کنار نیامده است. دیداری که استقلال می‌توانست برنده آن […]

به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی لطیفی  مهاجم سابق باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم و دیدار حساس مقابل الهلال به خبرنگار برنا گفت: پس از باخت استقلال در دربی،  متاسفانه هنوز تیم با تبعات روحی و روانی آن بازی کنار نیامده است. دیداری که استقلال می‌توانست برنده آن باشد و پس از آن سایپا را نیز شکست دهد. به هر حال در وضعیت فعلی تیم باید به لحاظ روحی و روانی به شرایط قبل از دربی باز گردد.

وی افزود: البته در روزهای اخیر حواشی زیادی حول محور باشگاه بوده که اختلاف نظر شفر و خطیر یکی از آنها بوده که به نظر من پادرمیانی بزرگان باشگاه به موقع بود و معتقدم در بحث فنی کمیته فنی باید اختیارات بیشتری داشته باشد.

لطیفی درباره هجمه ای که علیه رحمتی بوجود آمده نیز عنوان کرد: کاپیتان در مستطیل سبز فقط برای شیر یا خط انداختن به زمین نمی‌رود و مربی تیم در درون زمین است، اما در بحث پنالتی زدن اگر دخالت کند این را باید ضعف کارد فنی و در راس آن سرمربی تیم دانست.

مهاجم سابق استقلال پیرامون بازی حساس استقلال و الهلال گفت: استقلال به عنوان پر افتخار ترین تیم ایرانی در آسیا قدرت و توان شکست هر تیمی در قاره کهن را دارد، چرا که بروی نیمکت تیم بازیکنان بسیار خوبی حضور دارند و بنده معتقدم استقلال پر مهره‌ترین تیم ایران است. دیدار با الهلال برای استقلال بازی مرگ و زندگی است و هیچ نتیجه‌ای به غیر از برد نمی‌تواند وضعیت استقلال را برای صعود بهبود ببخشد و تیم فقط برای کسب ۳ امتیاز باید به میدان برود و من مطمئن هستم بچه‌ها اگر فعل خواستن را به خوبی صرف کنند می‌توانند مقابل الهلال به پیروزی دست پیدا کنند.