خبرآنلاین: فرهاد دژپسند در دیدار با آیت الله نوری همدانی با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق سیاست‌های اتخاذ شده در جلسه امروز هیئت وزیران، کلیه نیازهای اولیه و کالاهای واسطه‌ای مورد احتیاج تمام واحدهای تولیدی و صادراتی کشور تامین خواهد گردید. وی اضافه کرد: انتظار می‌رود با اعمال مدیریت متاثر از تصمیم های جدید […]

خبرآنلاین: فرهاد دژپسند در دیدار با آیت الله نوری همدانی با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق سیاست‌های اتخاذ شده در جلسه امروز هیئت وزیران، کلیه نیازهای اولیه و کالاهای واسطه‌ای مورد احتیاج تمام واحدهای تولیدی و صادراتی کشور تامین خواهد گردید.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود با اعمال مدیریت متاثر از تصمیم های جدید هیئت دولت، شاهد ثبات بیشتری در اقتصاد کشور باشیم.

دژپسند با بیان اینکه متاسفانه به وسیله تحریم‌های ظالمانه موجود، در حال حاضر، تنگنا هایی برای تامین هر ساله یک میلیون نفر اشتغال وجود دارد، با این وجود در دوره حدودا پنج ساله دولت یازدهم و دوازدهم، حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار مجال شغلی جدید ایجاد گردید که اگر چه از نظر ما ناکافی هست، اما رقم چشمگیری هست.

وزیر اقتصاد اظهار کرد: در ماه های خستین بعد از خارج شدن یک‌جانبه آمریکا از برجام، وضعیت اقتصادی کشور حالت ناپایدار به خود گرفت که تا حد بسیاری بخاطر افزایش توقع ها تورمی و نگرانی بابت آینده بود اما دولت از آبان ماه ماه سال کنونی موفق به کنترل وضعیت گردید و با برنامه های در دست اجرا، شرایط به مراتب، خوب تر نیز خواهد گردید.

این گزارش بیانگر هست، بعد از اظهارات وزیر اقتصاد، آیت‌الله نوری همدانی در سخنانی، ضمن تقدیر از زحمات دکتر دژپسند و سایر مسئولین وزارت اقتصاد، خدمت رسانی در جهت تامین معیشت مردم را، توفیقی الهی قرائت کرد که باید قدر آن بیشتر از پیش دانسته گردد.

وی با اشاره به گزارش خبرنما به نقل از کارکرد عرضه شده از سوی وزیر اقتصاد و بهبود نسبی شاخص های اقتصادی در دو ماه موخر تصریح نمود: مردم توقع دارند، تاثیر کارهای دولت را در سفره همه روزه خود رویت کنند.آیت الله نوری همدانی، با بیان اینکه نرخ خدمات و کالا باید در سراسر کشور، یکسان باشد، خواستار نظارت زیادتر دولت بر نرخ و کیفیت کالاهای تولیدی و خدماتی در فاز تولید و عرضه گردید.

وزیر امور اقتصادی و دارایی برای سفری دو روزهامروز وارد شهر قم گردید.