اما انگار قرار است نشست ها مجمع هر بار یک حاشیه داشته باشد که ربطی به محمود احمدی نژاد پیدا می نماید. نظیر جلسه گذشته که آیت الله مجتهد شبستری صندلی خود را جوری چرخانده بود تا پشت به احمدی نژاد باشد. این هفته اما ریاست سابق دولت که کنار مجید انصاری و دری نجف […]

اما انگار قرار است نشست ها مجمع هر بار یک حاشیه داشته باشد که ربطی به محمود احمدی نژاد پیدا می نماید. نظیر جلسه گذشته که آیت الله مجتهد شبستری صندلی خود را جوری چرخانده بود تا پشت به احمدی نژاد باشد. این هفته اما ریاست سابق دولت که کنار مجید انصاری و دری نجف آبادی نشسته بود، با دیدن دوربین ها دست خود را به علامت برتری بالا آورد تا در چند نمای متفاوت این حرکت او ثبت شود.

اما واقعا این دست به نشانه کدام برتری بالا آمده است؟ احمدی نژاد همین مدتی قبل ویدئویی را در کانال اطلاع رسانی خود منتشر نمود که در آن به وضعیت مدیریت کشور بشدت انتقاد داشت و ادامه این روند را به صلاح ایران و انقلاب نمی دانست. او انتقادات شدیدی را بر علیه روسای قوا مطرح کرد، همان طور که پیش تر از آنان خواسته بود کنار بروند! آیا نامناسب نبودن وضعیت کشور که خود احمدی نژاد به آن معترض است برای او برتری محسوب می شود؟

او انتقادات شدیدی را بر علیه روسای قوا مطرح کرد، همان طور که پیش تر از آنان خواسته بود کنار بروند! آیا نامناسب نبودن وضعیت کشور که خود احمدی نژاد به آن معترض است برای او برتری محسوب می شود؟از سویی تمامی یاران نزدیک احمدی نژاد یا در زندان حضور دارند، یا دست کم یک پرونده قضایی دارند. احمدی نژاد مکررا به احکام اطرافیان خودش اشاره و به آنان اعتراض کرده است. حال این سؤال پیش می آید که آیا در بند بودن اطرافیان کلیدی احمدی نژاد یک برتری برای اوست که اینچنین نشان برتری را بالا برده است؟

حال این سؤال پیش می آید که آیا در بند بودن اطرافیان کلیدی احمدی نژاد یک برتری برای اوست که اینچنین نشان برتری را بالا برده است؟شاید بست نشینی های غیرقانونی احمدی نژاد و یارانش در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و زیر سؤال بردن قوانین کشور از نظر این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یک برتری است.

از نحوه مدیریت کشور گرفته تا به گفته او نا عدالتی در قوه قضائیه. آیا مدیریت ضعیف یا تحت فشار بودن مردم برای احمدی نژاد یک برتری تلقی می شود؟

آیا مدیریت ضعیف یا تحت فشار بودن مردم برای احمدی نژاد یک برتری تلقی می شود؟احمدی نژاد به شکلی پیروزمندانه مشی می کند گویا فراموش کرده یکی از کلیدی ترین علل مشکلات فعلی کشور سیاست های هشت ساله او در دوران مدیریتش است.

انگار احمدی نژاد فراموش کرده غیب شدن بودجه های آنچنانی و اختلاس های عجیب و غریب در دوران مدیریت او به سبب سوءمدیریت های صورت گرفته به واقع شدن پیوست؛ از گم شدن دکل نفتی گرفته تا فرار اختلاس گرانی که مسئولان دست نشانده احمدی نژاد بودند. آیا این رخدادهای اینچنین پیروزمندانه مشی کردن را می طلبد؟

آیا این رخدادهای اینچنین پیروزمندانه مشی کردن را می طلبد؟ریاست دولت های نهم و دهم شاید فراموش کرده که نحوه مدیریت ارزی او کشور را به بحرانی فرو برد که هنوز نتوانسته از آن خارج شود و روزانه وضعیت وخیم تر می شود. آیا چنین مدیریتی احتیاج به نشان دادن نشان برتری دارد یا احمدی نژاد از اینکه ساست هایش موجب شده کشور با مدیریت حریفان او به چنین جایی برسد اینقدر خرسند است؟

آیا چنین مدیریتی احتیاج به نشان دادن نشان برتری دارد یا احمدی نژاد از اینکه ساست هایش موجب شده کشور با مدیریت حریفان او به چنین جایی برسد اینقدر خرسند است؟نحوه مواجهه دولت احمدی نژاد با کشورهای بیگانه و به ویژه سیاست او در پرونده اتمی ایران، موجب تصویب هفت قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد بر علیه ایران گردید که تا دو سه سال اول دولت یازدهم هم این تحریم ها ادامه یافت و کشور را تا به فلج گردیدن پیش برد. آیا تحمیل چنین هزینه ای بر گرده مردم ایران که روزانه با مشکل تازه ای دست و پنجه نرم می کنند موجب خرسندی است که او چنین رفتاری از خود بروز می دهد؟

آیا تحمیل چنین هزینه ای بر گرده مردم ایران که روزانه با مشکل تازه ای دست و پنجه نرم می کنند موجب خرسندی است که او چنین رفتاری از خود بروز می دهد؟احمدی نژاد جدیدا در نامه ای به رهبر معظم انقلاب باز همان اتهامت گذشته خود را بر علیه سران نظام تکرار کرده، از مدیریت ضعیف فعلی کشور حرف گفته و محبوس شدن معاونانش را ناعادلانه خوانده است. آیا اینچنین مشی کردن، اینطور اتهام زدن و بی قانونی کردن برای احمدی نژاد یک برتری محسوب می شود؟ آیا فشار به مردم که احمدی نژاد در اظهاراتش مکررا به آن تکیه کرده و وضعیت نابسامان اقتصاد کشور برای این عضو مجمع تشخیص مصلحت برتری است؟

آیا اینچنین مشی کردن، اینطور اتهام زدن و بی قانونی کردن برای احمدی نژاد یک برتری محسوب می شود؟ آیا فشار به مردم که احمدی نژاد در اظهاراتش مکررا به آن تکیه کرده و وضعیت نابسامان اقتصاد کشور برای این عضو مجمع تشخیص مصلحت برتری است؟گویا شکست خوردن حریف برای احمدی نژاد به هر قیمتی حتی به نرخ نابود شدن کشور و مردم برای او برتری محسوب می شود. به هر حال محمود احمدی نژاد نه فقط پاسخگوی کارهای خود در دوران هشت ساله ریاست جمهوری اش نیست لکن همچنان راهکارهای خود را رهایی بخش کشور می داند و با رفتارهای غیرقانونی گویا برای خود یک مصونیت آهنین متصور است که نه فقط وی را ملزم به پاسخگویی نوع مدیریتش و کشاندن کشور به پرتگاه نمی کند لکن همچنان خود را ناجی کشور می داند که دست های پشت پرده اذن ندادن فعالیت نماید. شاید خوب تر باشد احمدی نژاد به جای گرفتن چنین ژست های پیروزمندانه ای پاسخگوی رفتارهای خود و اطرافیان خودش باشد که زیادتر آنان در حال حاضر در زندان حضور دارند و اشتباهاتشان ثابت شده است. پاسخگو بودن در دادگاه مردم شاید برای احمدی نژاد مفیدتر از ارتقا دست به نشان برتری باشد. دستی که بالا رفتنش زیادی از ایرانیان را پایین کشید.

انتهای پیام