به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و از اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی پس از انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رییس فدراسیون کشتی  گفت: خدا را شکر این اتفاق افتاد و سرنوشت این فدراسیون مشخص شد. یک نفر از جنس کشتی رئیس فدراسیون شد. […]

به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و از اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی پس از انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رییس فدراسیون کشتی  گفت: خدا را شکر این اتفاق افتاد و سرنوشت این فدراسیون مشخص شد. یک نفر از جنس کشتی رئیس فدراسیون شد. به دبیر و جامعه کشتی تبریک می‌گویم و برای خانواده کشتی و دبیر آرزوی موفقیت می‌کنم.

سر مربی تیم ملی کشتی در پاسخ به این سؤال که مهمترین خواسته شما به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی از دبیر چیست، گفت:‌ طبعا او درد کشتی را خوب می‌فهمد و از جنس این کار است وما حرف همدیگر را خوب می‌فهمیم. حتما می‌تواند در خیلی از موضوعات و حوزه‌های فنی کمک کند. امیدوارم آن وفاق و همدلی به وجود بیاید و حامیان مالی بیایند و به ما کمک کنند. مشکلات مالی می‌تواند چرخ کشتی را در حرکت کند.مهمترین خواسته من از رئیس جدید این است که حمایت همه جانبه کند و زمان کافی در اختیار کادر فنی بگذارد. درخواست من حداقل تا ۲۰۲۰ و حداکثر تا ۲۰۲۴ است.

وی افزود: من انتظار داشتم قهرمانان بیشتری در انتخابات حضور پیدا کنند ولی اینکه یکی از آنها که هم قهرمان بوده و هم فرد با اخلاق و فهمیده ای است رییس فدراسیون شد، البته جا دارد از زحمات رسول خادم و حمید بنی‌تمیم هم تشکر کنم.

محمدی در پاسخ به این سؤال که در فاصله کمی که به المپیک مانده ارزیابی شما از  نتیجه گیری تیم کشتی آزاد در توکیو چیست، اظهار داشت: تمام اتفاقاتی که پیرامون کشتی روی می‌دهد همه آن به حوزه فنی برمی‌گردد. یعنی تمام این موضوعات و تدارکات باید در فدراسیون ما رخ دهد تا نتیجه کار ما به خصوص در تیم ملی بزرگسالان، حالا ما هر چه در نوجوانان و جوان موفق شویم اما پیشانی کار در فدراسیون‌ها تیم ملی بزرگسالان است. به خصوص کشتی که همه از آن انتظار دارند. کار،‌کار سختی است زمان خیلی کم است و امیدوارم زمان کافی در اختیار کادر فنی قرار بگیرد. برنامه کوتاه مدت، بلندمدت و میان مدت همانطور که دبیر اشاره کرد. ما باید المپیک را ببینیم. بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ را ببینیم و بعد از آن به ۲۰۲۴ فکر کنیم و امیدواریم این برنامه‌ریزی و نگاه بلندمدت باشد و نتیجه کار مشخص شود.