امیر خجسته در اظهار کرد وگو با ایسنا، با اشاره به لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفته بود: فساد اقتصادی همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند یک اژدهای هفت سر هست که اگر با آن مبارزه نکنیم کشور را می بلعد. مبارزه با فساد یک اصل هست که امروز به مطالبه مردم مبدل شده […]

امیر خجسته در اظهار کرد وگو با ایسنا، با اشاره به لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفته بود: فساد اقتصادی همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند یک اژدهای هفت سر هست که اگر با آن مبارزه نکنیم کشور را می بلعد. مبارزه با فساد یک اصل هست که امروز به مطالبه مردم مبدل شده هست. امروز سؤال مردم این هست که به چه سبب با مفاسد مبارزه نمی توان؟

وی در ادامه تصریح نمود: در ذهن مردم این سؤال وجود دارد که آیا  مجلس شورای اسلامی، دولت و قوه قضاییه با مفسدان ارتباطی دارند که با آنان مبارزه نمی کنند؟ چرا مفسدان امنیت دارند؟

امروز سؤال مردم این هست که به چه سبب با مفاسد مبارزه نمی توان؟وی تاکید کرد: مجلس باید از قوه نظارت خود برای مبارزه با مفاسد استفاده نماید.

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار کرد: پس از آنکه مقام معظم رهبری در پی درخواست آیت الله آملی لاریجانی اختیار کامل را برای مبارزه با مفاسد به وی دادند قرار بر تشکیل دادگاه مخصوص گردید و قرار هست این دادگاه ها علنا برگزار گردد.

خجسته در ادامه تصریح نمود: برپایی دادگاه مفسدان اقتصادی علنا مطالبه مردم هست. ما چیز پنهانی از مردم نداریم. کسانی که کشور را غارت کرده اند و منتج به ناامیدی مردم گردیدند باید به مردم معرفی گردند و محکم با آنان برخورد انجام گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه وقتی که دولت و مجلس شورای اسلامی در برابر فساد ساکت باشند مفسدان امنیت پیدا کرده و گستاخ تر می گردند، افزود: تشکیل دادگاه ها علنا و مبارزه با مفاسد یکی از ضروریات هست. باید همزمان با مبارزه با آمریکا با مفاسد نیز مبارزه گردد. فساد اقتصادی آمریکای داخل هست.

حالا مجلس باید تمام توان خود را بر روی نظارت بگذارد. مجلس شورای اسلامی از بعد نظارتی بشدت غافل شده هست.

خجسته در ادامه اظهار کرد: اگر مجلس شورای اسلامی محکم نظارت داشته باشد خیلی از مسائل در حوزه مفاسد حل خواهد گردید. کسانی توان دارند با فساد مبارزه کنند که خودشان به آن آلوده نباشند وگرنه در کار تعلل می کنند تا با عبور زمان مفاسد مخفی بماند. ما باید به مردم بگوییم فردی که هزاران میلیارد اختلاس کرده هست از چه باندی هست و حالا در چه شرایطی قرار دارد؟

ما باید به مردم بگوییم فردی که هزاران میلیارد اختلاس کرده هست از چه باندی هست و حالا در چه شرایطی قرار دارد؟نایب رییس کمیسیون شورا و امور داخلی کشور گفته بود: مبارزه با فساد اقتصادی مطالبه مقام معظم رهبری و مردم هست. نباید مبارزه با فساد را سیاسی کنیم. اگر یک جناح بخواهد از فرد مفسد دفاع نماید مبارزه با فساد فشل می گردد. باید با فساد در هر جناحی با هر شکلی که وجود دارد برخورد گردد.

انتهای پیام