به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا و به نقل از گاردین، شرکت های گوناگون تولیدکننده فرآورده ها الکتریکی و یا هوشمند، محصولاتی هم برای ارزیابی سطح تندرستی و تناسب اندام اعضاء طراحی کرده اند. دوچرخه الکتریکی “ون موف” شرکت انگلیسی “ون موف”(VanMoof)، شرکت انگلیسی “ون موف”(VanMoof)، نوعی دوچرخه الکتریکی ابداع کرده که امکان دزدیدن […]

به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا و به نقل از گاردین، شرکت های گوناگون تولیدکننده فرآورده ها الکتریکی و یا هوشمند، محصولاتی هم برای ارزیابی سطح تندرستی و تناسب اندام اعضاء طراحی کرده اند.

دوچرخه الکتریکی “ون موف”

شرکت انگلیسی “ون موف”(VanMoof)، شرکت انگلیسی “ون موف”(VanMoof)، نوعی دوچرخه الکتریکی ابداع کرده که امکان دزدیدن آن وجود ندارد زیرا سامانه ضد دزدی به کار رفته در این دوچرخه، امکان ردیابی دزد را فراهم می کند.

این دوچرخه الکتریکی توان دارد بیشتر از ۹ مایل را با سرعت ۲۵ کیلومتر در ساعت طی کند.

ون موف، دوچرخه های خود را به صفحه نمایش، موتور، باتری و نرم افزار گوشی هوشمند مجهز کرده و برای افزایش امنیت سامانه، امکاناتی مثل زنگ اخطار و اسپیکر در آن قرار داده هست.

دوچرخه های الکتریکی ون موف، با نرخ ۲٫۷۲۹

طناب هوشمند “تنگرام”

شرکت آمریکایی “تنگرام”(Tangram)، شرکت آمریکایی “تنگرام”(Tangram)، نوعی طناب پرش عرضه داده که داده های ذی ربط به تناسب اندام عضو را هنگام پرش او ارزیابی می کند. این طناب، به ۲۳ لامپ LED مجهز هست که توان دارند وضع تمرین عضو را نشان دهند. همچنین، عضو توان دارد داده های ذی ربط به تمرین خود را با کمک یک نرم افزار که روی گوشی او انتصاب می شود، کنترل کند.

نرخ این طناب هوشمند، ۹۱,۰۶ دلار تعیین شده هست.

دستبند تناسب اندام “گارمین”

شرکت آمریکایی “گارمین”(Garmin)، شرکت آمریکایی “گارمین”(Garmin)، نوعی دستبند هوشمند عرضه داده که توان دارد فعالیت ورزشی عضو را ردیابی کند.

این دستبند هوشمند نامیده شده به “ویوواسمارت”(vívosmart) این دستبند هوشمند نامیده شده به “ویوواسمارت”(vívosmart) توان دارد با ردیابی حرکت تند چشم در خواب، وضع خواب عضو را نیز ارزیابی کند و با کمک یک حسگر، در طول شب سطح اکسیژن خون را نیز بسنجد.

دستبند ویوواسمارت، علاوه بر سنجش تناسب اندام و ارزیابی تندرستی عضو توان دارد ضربان قلب عضو، استرس همه روزه و تنفس وی را نیز در نظر داشته باشد.

۷۷

دوچرخه الکتریکی “کانیون گریل”

شرکت “کانیون گریل”(Canyon Grail)، شرکت “کانیون گریل”(Canyon Grail)، نوعی دوچرخه الکتریکی طراحی کرده که با همه سطوح من جمله جاده آسفالت و سطح ماسه ای سازگار هست. این دوچرخه مقاوم به سادگی از موانع مسیر خود گذر می کند و بسیار منحصربه فرد و راحت هست.

داشتن یک دستور در دو سطح متمایز به عضو در تغییر مسیر آسان و گذر از موانع کمک می کند.

دوچرخه الکتریکی کانیون گریل، با نرخ ۲,۵۴۴ دلار به بازار عرضه شده هست.

انتهای پیام