به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی داوودی، وزنه‌بردار جوان تیم ملی ایران در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت آمادگی خود بیان کرد: حدود ۱۰ روز است که از مسابقات قهرمانی جهان جوانان برگشتم و در حال پیگیری تمرینات هستم و خدا را شکر کم کم بدنم دارد به آمادگی […]

به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی داوودی، وزنه‌بردار جوان تیم ملی ایران در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت آمادگی خود بیان کرد: حدود ۱۰ روز است که از مسابقات قهرمانی جهان جوانان برگشتم و در حال پیگیری تمرینات هستم و خدا را شکر کم کم بدنم دارد به آمادگی خود برمی‌گردد تا روز جمعه ۳۱ خرداد ماه به جمع بزرگسالان در اردو اضافه شوم.

وی افزود: در مسابقات قهرمانی جوانان به دلیل اینکه پیش از آن در رقابت‌های بزرگسالان آسیا شرکت کرده بودم خیلی خسته بودم و فاصله زمانی بسیار کمی بین این دو تورنمنت وجود داشت. نتوانستم نتیجه‌ای که می‌خواستم را در جهان کسب کنم و به دست آوردن عنوان نایب قهرمانی به کار خود در این تورنمنت پایان دادم.

داوودی عنوان کرد: مصدومیتی در مسابقات جوانان نداشتم و به دلیل کم بودن فاصله مسابقات فقط دچار یک خستگی بودم که خوشبختانه در حال برطرف شدن است.

وزنه‌بردار جوان تیم ملی ایران در پایان گفت: در حال وضعیت آمادگی تیم ملی مشخص نیست و تا مسابقات جهانی تمام تلاش خود را با انجام تمرینات منظم می‌کنیم تا نماینده شایسته‌ای برای تیم ملی کشورمان باشیم و بتوانیم نتیجه خوبی در این رقابت‌ها کسب کنیم.