به گزارش خبرنما به نقل از خبرنگار مهر، درویشعلی کریمی در نشست خبری اظهار کرد: امید است که امسال نیز با حضور مردم کشور به پای صندوق‌های رأی بار دیگر صلابت جمهوری اسلامی ایران به جهان نشان داده شود چرا که با نشان دادن قدرت کشور، کسانی که درصدد تضعیف ایران و یا احیاناً نابودی […]

به گزارش خبرنما به نقل از خبرنگار مهر، درویشعلی کریمی در نشست خبری اظهار کرد: امید است که امسال نیز با حضور مردم کشور به پای صندوق‌های رأی بار دیگر صلابت جمهوری اسلامی ایران به جهان نشان داده شود چرا که با نشان دادن قدرت کشور، کسانی که درصدد تضعیف ایران و یا احیاناً نابودی آن را دارند، ناامید می‌شوند.

وی افزود: بنابراین اولین هدف تشویق مردم و امیدوار کردن آنها به آینده است تا همچون گذشته حضور پررنگی را در انتخابات داشته باشند و قطعاً بهترین راهبرد تغییر وضع موجود در کشور، حضور یافتن پای صندوق‌های رأی است.

وی در خصوص موضع سردار محسن رضایی در خصوص انتقال آب بیان کرد: سردار اعتقاد دارد اگر قرار باشد انتقال آب بین حوضه‌ای صورت بگیرد نباید منطقه‌ای را خشک و یک منطقه دیگر را آباد کرد؛ همچنین اینکه انتقال آب زمانی منطقی خواهد بود که باعث آبادی مبدأ و مقصد شود.

رئیس ستاد محسن رضایی در خوزستان گفت: شکل‌گیری ایالت‌های اقتصادی از سوی سردار محسن رضایی مطرح شده و اینکه استفاده از مزیت‌های هر استان و هزینه کرد مالیات‌های دریافتی برای همان استان در دستور کار قرار می‌گیرد و در نهایت اگر مازاد اعتباری باقی ماند به استان‌های محروم از این مزیت‌ها اختصاص داده شود.

کریمی یادآور شد: متأسفانه در ۴۰ سال گذشته ساخت صنایع آب بر در برخی استان‌های کویری واقعاً غیراصولی بوده و حالا در نتیجه این کار غلط به دنبال تغذیه صنایع آب بر خود هستند.

وی ادامه داد: ایران اگر اولین نباشد ولی دومین کشور موفق در حوزه سدسازی جهان است و نمی‌توان سدسازی را کاملاً بد تلقی کرد چون باعث مدیریت مصرف آب، جلوگیری از هدررفت آب و پیشگیری از بروز سیل می‌شود؛ مثلاً وجود سد کرخه زمان بروز سیلاب خوزستان نقش بسزایی را در جلوگیری از فاجعه داشت.

رئیس ستاد محسن رضایی در خوزستان اظهار کرد: سردار محسن رضایی با دغدغه شدید وارد میدان شده و به نفع هیچ‌کسی کنار نمی‌رود؛ وی همواره به خاطر ارائه برنامه‌های مدون و اصولی مورد بُخل دولت‌های دیگر قرار می‌گرفت.

کریمی در خصوص دیدگاه سردار محسن رضایی برای تعامل با دیگر کشورها عنوان کرد: وقتی سردار اعلام می‌کند که برای به تصویب رساندن FATF تلاش می‌کند این یعنی برای مذاکره با کشورهای مختلف دنیا آمده است؛ سردار رضایی اعتقاد دارد که باید با تمام دنیا به صورت منافع در مقابل منافع ارتباط برقرار کرد.

وی بیان کرد: محسن رضایی تلاش می‌کند که سطح روابط بین المللی ایران با کشورهای مختلف دنیا را بهبود ببخشد.