شهباز حسن پور در صحبت با ایسنا، در مورد اولویت های رییس جمهور برای معرفی وزرای کار و اقتصادی گفت: مطمئنا برای گذر از شرایط سخت پسابرجام نیازمند مسئولان تصمیم گیر، جسور، شجاع با روحیه جهادی هستیم. وی با تاکید بر اینکه سازگاری تیم اقتصادی دولت در گذر از شرایط جنگ اقتصادی بسیار حائز ارزش […]

شهباز حسن پور در صحبت با ایسنا، در مورد اولویت های رییس جمهور برای معرفی وزرای کار و اقتصادی گفت: مطمئنا برای گذر از شرایط سخت پسابرجام نیازمند مسئولان تصمیم گیر، جسور، شجاع با روحیه جهادی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه سازگاری تیم اقتصادی دولت در گذر از شرایط جنگ اقتصادی بسیار حائز ارزش است، گفت: وزرای دولت همگی پیش از خارج شدن ترامپ از برجام از مجلس رای اعتماد گرفتند، اما حالا در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم در نتیجه نیازمند اشخاص خبره، برنامه ریز، شجاع، تصمیم گیر و تصمیم ساز هستیم.

نایب رییس فراکسیون اقتصاد مقاومتی، حذف تنگنا ورود دلار و یورو به کشور را تصمیمی مناسب دانست و اضافه کرد: تصویب حذف ممنوعیت هر میزان ورود ارز همراه مسافر و سایر اقشار به داخل کشور تحت نظارت بانک مرکزی توسط شورای عالی سازگاری اقتصادی سران قوا، تصمیم خوبی بود که سه ماه قبل اتخاذ گردید.

وی تاکید کرد: مسئولان اقتصادی دولت باید با در نظر گرفتن حاشیه نفع بازارهای کالا، پول و سرمایه اقدام به اصلاح نفع سپرده های ارزی کنند تا صاحبان خانگی ارز، نقدینگی ارزی خود را به جای مبدل به سایر کالاها در حسابهای ارزی بانکها سپرده گذاری کنند.

انتهای پیام