آفتاب نیوز :  بنا به نتیجه های حاصل از رأی های محسوب شده تا این لحظه، حزب « عوامی لیگ» به رهبری «شیخ حسینه» با اکتساب بیشتر از ۱۵۱ کرسی، در این انتخابات برنده شده هست.با استناد به نتیجه های اولیه اعلام گردیده تا نیمه شب یکشنبه به وقت محلی، احزاب حمایت کننده دولت در مجموع […]

آفتاب نیوز :  بنا به نتیجه های حاصل از رأی های محسوب شده تا این لحظه، حزب « عوامی لیگ» به رهبری «شیخ حسینه» با اکتساب بیشتر از ۱۵۱ کرسی، در این حزب حاکم بنگلادش در انتخابات پارلمانی برنده شدانتخابات برنده شده هست.
با استناد به نتیجه های اولیه اعلام گردیده تا نیمه شب یکشنبه به وقت محلی، احزاب حمایت کننده دولت در مجموع به ۱۹۱ کرسی رسیده و ائتلاف ضد دولت تنها ۵ کرسی از مجموع ۳۵۰ کرسی پارلمان را به دست آورده هست.
ائتلاف ضد دولت به رهبری حزب ملی گرای بنگلادش، نتیجه های اعلام گردیده را قبول نکرده و از کمیسیون نظارتی خواسته هست که رای به ابطال انتخابات بدهد. 
«
کمیسیون انتخاباتی بنگلادش قبل تر اعلام کرده بود که گزارش هایی از تخلف دریافت کرده و در حال ارزیابی این مورد ها هست.
انتخابات سراسری بنگلادش روز یکشنبه تحت تدابیر امنیتی شدید برگزار گردید.

انتخابات روز یکشنبه در شرایطی برگزار گردید که «خالده ضیا» رهبر مخالف دولت به اتهام فساد مالی در زندان بسر می برد.
جماعت اسلامی، دیگر حزب مخالف دولت نیز مدعی هست که حدود سه هزار و ۵۰۰ تن از طرفداران این حزب از سوی نیروهای امنیتی دستگیر شده اند.
جماعت اسلامی حق معرفی نامزد برای انتخابات سراسری را نداشت، اما بعضی از اعضای این حزب به طور انفرادی در لیست نامزدهای حزب ملی گرای بنگلادش قرار گرفتند.