دکتر محمد کاکاوند امروز در نشست با اصحاب رسانه، اظهار کرد: هم اکنون تنها یک بیمار مثبت مبتلا به ویروس کرونا در بخش ایزوله بیمارستان آیت‌الله بروجردی بستری است. وی تصریح کرد: این فرد در حال حاضر از شرایط جسمی مطلوبی برخوردار بوده و رو به بهبود است. رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد خاطرنشان […]

دکتر محمد کاکاوند امروز در نشست با اصحاب رسانه، اظهار کرد: هم اکنون تنها یک بیمار مثبت مبتلا به ویروس کرونا در بخش ایزوله بیمارستان آیت‌الله بروجردی بستری است.

وی تصریح کرد: این فرد در حال حاضر از شرایط جسمی مطلوبی برخوردار بوده و رو به بهبود است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان آیت‌الله بروجردی این شهرستان بستری است.

کاکاوند اضافه کرد: بستری شدن این افراد به معنی ابتلا به ویروس نیست و مردم نباید دچار ترس شوند بلکه همچنان بهداشت فردی را رعایت کنند.

وی بیان کرد: مردم با رعایت نکات بهداشتی اعلام شده از طریق رسانه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان نسبت به پیشگیری از انتشار ویروس کرونا کمک کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد ادامه داد: در حال حاضر مشکلی که داریم این است که جواب آزمایشات بیماران دیر آماده می‌شود و برای رفع این مسئله این نوید را می‌دهیم که آزمایشگاه در مرکز دانشگاهی لرستان افتتاح شود و بتوانیم هفته آینده کیت آزمایشگاهی را در دانشگاه لرستان راه‌اندازی کنیم.

کاکاوند تصریح کرد: قرار است با بهبودی کامل بیمار مثبت کرونایی بروجردی جشن ترخیص در بیمارستان آیت اله بروجردی گرفته شود.

انتهای پیام