به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا به قنل از شبکه خبری بی بی سی، روزنامه نیویورک تایمز به نقل از یک مقام ارشد دولت ترامپ که نخواسته اسمش فاش گردد گفته که او قسمتی از نیرویی در دولت هست که اهتمام دارند در مقابل “بدترین تمایلات” به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا به […]

به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا به قنل از شبکه خبری بی بی سی، روزنامه نیویورک تایمز به نقل از یک مقام ارشد دولت ترامپ که نخواسته اسمش فاش گردد گفته که او قسمتی از نیرویی در دولت هست که اهتمام دارند در مقابل “بدترین تمایلات” به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا به قنل از شبکه خبری بی بی سی، روزنامه نیویورک تایمز به نقل از یک مقام ارشد دولت ترامپ که نخواسته اسمش فاش گردد گفته که او قسمتی از نیرویی در دولت هست که اهتمام دارند در مقابل “بدترین تمایلات” ریاست جمهور از کشور حراست کنند.

این مقام گفته هست که ترامپ “بدون اصول اخلاقی” و “دمدمی مزاج” این مقام گفته هست که ترامپ “بدون اصول اخلاقی” و “دمدمی مزاج” هست؛ وضعیتی که به تصمیمات نادرست و بی خردانه منتج می گردد.

ترامپ ضمن ابراز تردید نسبت به وجود چنین مقامی در دولت از نیویورک تایمز خواسته نویسنده را معرفی کنده اما در عین حال نویسنده این مقاله را “بی جربزه” و مقاله نیویورک تایمز را “بی مایه” ترامپ ضمن ابراز تردید نسبت به وجود چنین مقامی در دولت از نیویورک تایمز خواسته نویسنده را معرفی کنده اما در عین حال نویسنده این مقاله را “بی جربزه” و مقاله نیویورک تایمز را “بی مایه” خوانده هست.

سخنگوی کاخ سفید هم این نویسنده را “ترسو” سخنگوی کاخ سفید هم این نویسنده را “ترسو” شرح کرد و اظهار کرد باید استعفا کند.

این مقاله در صفحه ستون آزاد نیویورک تایمز و یک روز پس از ان منتشز شد که بخش هایی از کتاب باب وودوارد در مورد کاخ سفید تحت ریاست دونالد ترامپ منتشز شد.

کتاب باب وودوارد، از روزنامه نگاران رسوایی واترگیت، می گوید که مقامهای ارشد دولت ترامپ دست به کار یک “کودتای اداری” کتاب باب وودوارد، از روزنامه نگاران رسوایی واترگیت، می گوید که مقامهای ارشد دولت ترامپ دست به کار یک “کودتای اداری” برای مراقبت از مردم در مقابل ریاست جمهور آمریکا شده اند.

در این کتاب که قرار هست هفته آینده به بازار بیاید، وودوارد به نقل از گفت و گو شوندگان نوشته وزرا و مسئولان دولتی مکررا ریاست جمهور را “احمق و کذب گو” در این کتاب که قرار هست هفته آینده به بازار بیاید، وودوارد به نقل از گفت و گو شوندگان نوشته وزرا و مسئولان دولتی مکررا ریاست جمهور را “احمق و کذب گو” خوانده اند.

بدین ترتیب مقاله تازه در نیویورک تایمز اذعانی مستقیم به در جریان بودن چنین کودتایی هست.

نویسنده می گوید که او عامل لیبرال ها نیست و در راستای سیاست گذاری با زیادی از تصمیمات دولت هم نظر هست اما این تصمیم ها نه به علت ترامپ لکن برخلاف نظر او گرفته می گردد.

او گفته هست: اما ما معتقدیم که وظیفه اول ما خدمت به کشور هست و ریاست جمهور به رفتاری ادامه می دهد که برای تندرستی جمهوری ما زیانبار هست. برای همین زیادی از منصوبان ترامپ قول داده اند آنچه در می توانند برای مراقبت از نهادهای دموکراتیک و در عین حال خنثی نمودن هوس های غیرمنتظره و نادرست ترامپ انجام دهند.

این مقام ناشناس می گوید: همه افرادی که با ریاست جمهور آمریکا کار کرده اند می دانند که او به هیچ اصول اولیه ملموسی که تصمیماتش را هدایت نماید پایبند نیست. ترامپ حتی به آرمان های قدیمی حزب جمهوری خواه نظیر “آزادی تفکر، بازار آزاد و آزادی اجتماعی” ترامپ حتی به آرمان های قدیمی حزب جمهوری خواه نظیر “آزادی تفکر، بازار آزاد و آزادی اجتماعی” وابستگی نشان نمی دهد. سیاست بیگانه را در نظر بگیرید: ریاست جمهور ترامپ چه در انظار عمومی و چه به صورت خصوصی به مستبدین و دیکتاتورها تمایل نشان می دهد، نظیر ولادیمیر پوتین، ریاست جمهور روسیه و کیم جونگ اون، رهبر کشور کره شمالی.

این مقام می گوید که زیادی از تحریم ها و کارهای بر علیه روسیه برخلاف خواسته ریاست جمهور اعمال شده هست.

او سر انجام نسبت به سقوط اعتبار های آمریکا ابراز نگرانی کرده و گفته هست: نگرانی بزرگتر کاری نیست که ترامپ با مقام ریاست جمهوری کرده لکن کاری هست که ما به عنوان یک ملت اذن داده ایم او با ما بکند. ما نیز با او سقوط کرده ایم و اذن داده ایم گفتگوی ما از ادب و نزاکت خارج گردد.

ترامپ اظهار کرد که این مقاله “واقعا مایه ننگ” ترامپ اظهار کرد که این مقاله “واقعا مایه ننگ” هست.

سارا هاکبی سندرز، سخنگوی کاخ سفید هم در عکس العمل تندی درج کرد: کسی که این مقاله را نوشته فریبکاری را بر پشتیبانی از ریاست جمهور منتخب ایالات متحده ترجیح داده. او خود را بالاتر از کشور و غرورش را بالاتر از عزم مردم آمریکا قرار داده هست.

ترامپ و سندرز به علت چاپ این مقاله به نیویورک تایمز هجوم کردند و ترامپ اظهار کرد که “همه این رسانه های ساختگی” بعد از انتهاء کار او به عنوان ریاست جمهور “ترامپ و سندرز به علت چاپ این مقاله به نیویورک تایمز هجوم کردند و ترامپ اظهار کرد که “همه این رسانه های ساختگی” بعد از انتهاء کار او به عنوان ریاست جمهور “تعطیل خواهند گردید چون دیگر چیزی برای نوشتن ندارند.”

انتهای پیام