آفتاب نیوز : جف بزوس، بنیان گذار و ریاست شرکت فروش آنلاین آمازون، بعد از ۲۵ سال از همسرش مکنزی جدا گردید. این زوج خبر جدایی شان را روز چهارشنبه (۹ ژانویه) در اطلاعیه ای مشترک در توییتر اعلام نمودند.به گزارش خبرنما به نقل از آفتاب‎نیوز؛ در این اطلاعیه آمده هست: “به گزارش خبرنما به […]

آفتاب نیوز : جف بزوس، بنیان گذار و ریاست شرکت فروش آنلاین آمازون، بعد از ۲۵ سال از همسرش مکنزی جدا گردید. این زوج خبر جدایی شان را روز چهارشنبه (۹ ژانویه) در اطلاعیه ای مشترک در توییتر اعلام نمودند.
به گزارش خبرنما به نقل از آفتاب‎نیوز؛ در این اطلاعیه آمده هست: “به گزارش خبرنما به نقل از آفتاب‎نیوز؛ در این اطلاعیه آمده هست: “بعد از یک دوره طولانی تجربه عاشقانه و یک دوره پایلوت جدایی، ما تصمیم گرفتیم که طلاق دریافت کنیم و بقیه زندگی مان را به عنوان دوست ادامه دهیم.”
ثروتمندترین مرد دنیا از همسرش جدا شد
این زوج علاوه بر این در اطلاعیه طلاق اظهار کردند: “”این زوج علاوه بر این در اطلاعیه طلاق اظهار کردند: “ما خیلی خوش شانس بودیم که یکدیگر را پیدا نمودیم و شکرگزار تمام سال هایی هستیم که باهم گذراندیم. حتی اگر می دانستیم که بعد از ۲۵ سال جدا می گردیم هم تمام آن کارها را انجام می دادیم. ما به عنوان زن و شوهر زندگی خارق العاده ای داشتیم و یک آینده جذاب هم پیش روی ما هست. با این که عنوان ها تفاوت خواهد کرد اما ما به عنوان یک خانواده و دوستانی عزیز می مانیم.”
“شرکت آمازون که ۲۵ سال پیش ایجاد گردید، هفته جاری توانست با پشت سر گذاشتن شرکت مایکروسافت مبدل به ثروتمندترین شرکت جهان گردد.
آمازون، غول فروش اینترنتی، در انتهاء روز دوشنبه که بازار سهام آمریکا بسته گردید، ۷۹۷ میلیارد دلار نرخ داشت. این شرکت با رشد ۳/۴ درصدی توانست از مایکروسافت که ۷۸۹ میلیارد دلار اعتبار داشت، سبقت بگیرد.
به گزارش خبرنما به نقل از “بلومبرگ بیلیونر ایندکس” به گزارش خبرنما به نقل از “بلومبرگ بیلیونر ایندکس” جف بزوس ۵۴ ساله با ۱۳۷ میلیارد دلار (حدود ۴۵ میلیارد زیادتر از بیل گیتس، بنیان گذار مایکروسافت) ثروتمندترین مرد جهان هست.
مکنزی بزوس ۴۸ ساله رمان نویس هست و کتاب های تست لوتر آلبرایت (۲۰۰۵) و دام ها (۲۰۱۳) را نوشته هست.
مرجع: بی بی سی