به گزارش خبرنما به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از خانه‌ملت، حجت‌الله فیروزی از توصیه‌های قالیباف در نشست اعضای کمیته تحقیق اعتبارنامه تاجگردون خبرداد که عبارتند از: – کمیسیون تحقیق باید بی‌طرفانه، منصفانه و در چارچوب قانون کارش را انجام دهد. – باید تا زمانی که آن مراجع تعیین تکلیف نکرده‌اند از بیان این […]

به گزارش خبرنما به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از خانه‌ملت، حجت‌الله فیروزی از توصیه‌های قالیباف در نشست اعضای کمیته تحقیق اعتبارنامه تاجگردون خبرداد که عبارتند از:

– کمیسیون تحقیق باید بی‌طرفانه، منصفانه و در چارچوب قانون کارش را انجام دهد.

– باید تا زمانی که آن مراجع تعیین تکلیف نکرده‌اند از بیان این موضوعات در فضای عمومی پرهیز شود و نسبت به حفظ آبروی اشخاص حساسیت وجود داشته باشد.
– در بررسی این پرونده از اعمال سلیقه شخصی پرهیز شود اگر هم نمایندگان دیدگاه‌های شخصی دارند نباید آن را بیان کنند بلکه آنچه قانون است و مستندات می‌گوید رعایت شود.

– اعضای کمیسیون تحقیق باید نگاه منصفانه و بی‌طرفانه داشته باشند.

– دغدغه معترضان باید رعایت شود و توضیحات آقای تاج گردون هم مورد توجه قرار گیرد تا هیچ حقی ضایع نشود

– گزارش کمیسیون تحقیق دلیل قابل اتکاء برای نمایندگان محسوب می‌شود لذا گزارش قوی، مستدل و قانونی تهیه شود.

– سعی کنید اتفاق نظر و اجماعی نسبت به گزارش خبرنما به نقل از کمیسیون تحقیق داشته باشید تا این گزارش برای صحن هم قابل اتکاء باشد.

همچنین سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی خبر داد: کمیته کمیسیون تحقیق همچنین قرار است روز دوشنبه با مسئولان مرتبط در وزارت اطلاعات و همچنین شورای نگهبان دو جلسه جداگانه داشته باشد.