محمدرضا صفی خانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از تشکیل جلسه اضطراری و هماهنگی با واحدهای مرتبط تنظیم بازار، ۲۵ تیم با همکاری اصناف و تعزیرات حکومتی در سطح شهرهای استان فعال شده تا نسبت به رصد قیمت‌ها و جلوگیری از افزایش خودسرانه نرخ اقلام اقدام کنند. وی ادامه داد: در این راستا هرگونه […]

محمدرضا صفی خانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از تشکیل جلسه اضطراری و هماهنگی با واحدهای مرتبط تنظیم بازار، ۲۵ تیم با همکاری اصناف و تعزیرات حکومتی در سطح شهرهای استان فعال شده تا نسبت به رصد قیمت‌ها و جلوگیری از افزایش خودسرانه نرخ اقلام اقدام کنند.

وی ادامه داد: در این راستا هرگونه افزایش قیمت خودسرانه توسط واحدهای صنعتی، صنفی و خدماتی تخلف بوده و برخورد جدی با عاملان صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با تأکید بر اینکه هرگونه افزایش قیمت در ارائه خدمات و اقلام تا اطلاع ثانوی خلاف قانون است تصریح کرد:‌ همچنین مکاتبات لازم از طریق اصناف با واحدهای صنفی از جمله تاکسی‌سرویس‌ها برای نرخ‌های درون و برون‌شهری صورت گرفته است.

صفی خانی ادامه داد:‌ در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت خودسرانه، پرونده تخلفاتی تشکیل و بدون نوبت رسیدگی و صدور حکم خواهد شد.

وی افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و افزایش خودسرانه قیمت‌ها مراتب را با شماره ۱۲۴ در میان بگذارند تا در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

انتهای پیام