بهروز اکرمی در شورای اطلاع رسانی استان با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق رسانه ای در فضای اطلاع رسانی اظهار کرد: اعتماد عمومی ثروت ارزشمندی است که باید حفاظت شود. وی بر لزوم احصای ضعف های حوزه اطلاع رسانی و خبررسانی تاکید کرد و گفت: راهکارهای لازم برای رفع این ضعف ها باید شناسایی شود. […]

بهروز اکرمی در شورای اطلاع رسانی استان با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق رسانه ای در فضای اطلاع رسانی اظهار کرد: اعتماد عمومی ثروت ارزشمندی است که باید حفاظت شود.

وی بر لزوم احصای ضعف های حوزه اطلاع رسانی و خبررسانی تاکید کرد و گفت: راهکارهای لازم برای رفع این ضعف ها باید شناسایی شود.

اکرمی با اشاره بر لزوم استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت صدا و سیما در حوزه فرهنگ سازی برای رعایت فاصله های فیزیکی برای جلوگیری از انتشار کرونا اظهار کرد: در شرایط موجود که محدودیت های حضور در جامعه کاهش یافته، در عین حال که برای انجام امور ضروری در جامعه حضور پیدا می کنیم، رعایت موارد بهداشتی و پروتکل های مورد نظر جهت جلوگیری از انتقال کرونا باید مد نظر تمامی مردم قرار گیرد و در این خصوص باید اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

وی اظهار کرد: تمام بخش های کشور علیرغم حضور کرونا و تلاش هایی که برای کنترل این بیماری می شود، همچنان فعال است و باید اطلاع رسانی در خصوص خدمات دولت و بخش خصوصی به مردم، انجام شود. برای مثال، اطلاع رسانی در خصوص خدمات غیرحضوری بسیار ضروری است تا مردم از خدمات غیرحضوری که در جامعه عرضه می شود آگاه شوند و از حضور بیش از حد آنان در سطح جامعه جلوگیری شود.

اکرمی با تاکید بر لزوم توجه به تمامی نقاط استان در برنامه ریزی ها در بخش های مختلف اظهار کرد: بانک اطلاعات کانال های پرطرفدار فضای مجازی در سراسر استان تشکیل و از ظرفیت آنها برای افزایش اطلاعات و آگاه سازی مردم استفاده شود.

وی گفت: از چهره های مشهور استان اعم از هنرمندان، ورزشکاران، چهره های علمی، فرهنگی و … برای فرهنگ سازی در حوزه های مختلف از جمله جلوگیری از شیوع کرونا استفاده شود. ماه رمضان نیز ظرفیتی است که باید از آن در راستای گسترش نیکی به دیگران استفاده شود و به طرح کمک مومنانه نیز جدی تر پرداخته شود تا در شرایط موجود بتوانیم اقشار ضعیف را نیز حمایت و پشتیبانی کنیم.

انتهای پیام