به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد برزگر، مربی تیم فوتبال جوانان پرسپولیس، درباره باخت این تیم در دربی به خبرنگار برنا گفت: فوتبال همین است دیگر و روی دیگر برد باخت است. در بازی استقلال دو اشتباه فردی به وجود آمد در  نیمه اول که گل خوردیم و متاسفانه هر […]

به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد برزگر، مربی تیم فوتبال جوانان پرسپولیس، درباره باخت این تیم در دربی به خبرنگار برنا گفت: فوتبال همین است دیگر و روی دیگر برد باخت است. در بازی استقلال دو اشتباه فردی به وجود آمد در  نیمه اول که گل خوردیم و متاسفانه هر دو گل نیز بر خلاف جریان بازی بود. به هر حال بازیکنان در این رده جوان و احساساتی هستند و تا خودشان را پیدا کنند زمان می‌برد. ما کلا در نیمه دوم سوار بازی بودیم و فرصت‌هایی هم داشتیم که بچه‌هایمان استفاده نکردند.

وی درباره بحث داوری این دیدار نیز افزود: داوری خوب بود و بد نبود. خوب کار کرد. اینکه بازیکنان استقلال دائما روزی زمین بودند و داور ۴ دقیقه وقت اضافه گرفت خیلی نکته قابل تأملی است.

برزگر در باره کیفیت بازیکنان و کمبود نیروهایی که سرخ‌پوشان سال گذشته داشتند اظهار داشت: ما از بچه‌های خودمان در رده سنی جوانان استفاده کردیم و بازیکنانی که می‌خواستیم را جذب کردیم، خوشبختانه الان کمبود نیرو نداریم و در لیگ هم بازی اول را بردیم و استقلال هم بازی اولش را باخته بود و سعی می‌کنیم بازی  هفته بعدمان، که در زمین خودمان است، را ببریم.

مدافع اسبق پرسپولیس درباره شرایط این تیم نیز عنوان کرد: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و اردویی هم که در ترکیه داشتند با حضور آقای کالدرون و خریدهایی که داشتند ان‌شاءالله تیم خوبی می‌شود، البته کار سرمربی جدید بعد از برانکو سخت است اما من به درخشش پرسپولیس امیدواریم.