محمد غلامی مشاور مدیر کل و دبیر ستاد هفته بهزیستی استان بوشهر از آغاز گرامیداشت چهل‌ویکمین سال تاسیس سازمان بهزیستی کشور از ۲۱ تا ۲۹ تیرماه با شعار بهزیستی در گام دوم هوشمندسازی، محله‌محوری، سلامت اجتماعی در خانواده خبر داد. به گزارش  خبرنما به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی اتان بوشهر محمد […]

 

محمد غلامی مشاور مدیر کل و دبیر ستاد هفته بهزیستی استان بوشهر از آغاز گرامیداشت چهل‌ویکمین سال تاسیس سازمان بهزیستی کشور از ۲۱ تا ۲۹ تیرماه با شعار بهزیستی در گام دوم هوشمندسازی، محله‌محوری، سلامت اجتماعی در خانواده خبر داد.

به گزارش  خبرنما به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی اتان بوشهر محمد غلامی مشاور و دبیر اجرایی ستاد چهل و یکمین سال تشکیل بهزیستی استان در مصاحبه با خبرنگار واحد خبر روابط عمومی ضمن تبریک هفته بهزیستی به کارکنان خدوم این سازمان در سخنانی اظهار داشت : این برنامه ها با حضور مدیر کل و کلیه همکاران در مزار شهدای شهر بوشهر جهت تجدید میثاق با آرمانهای پاک شهیدان کار خود را آغاز کرد.

وی در ادامه از برنامه های معاونین تخصصی بهزیستی استان در برنامه رادیویی اشاره کرد و افزود: معاونین بهزیستی استان هر روز درارتباط تلفنی برنامه زنده رادیویی گزارشی را از عملکرد حوزه خود نسبت به جامعه هدف و مردم ارائه خواهند داد.

محمد غلامی در ادامه از حضور دکتر علیرضا حاجیونی مدیر کل بهزیستی استان در برنامه گفتگوی ویژه شبکه سیمای بوشهرجهت پرسش و پاسخ هم استانیهای عزیز و همچنین گزارشی از عملکرد بهزیستی استان در سال گذشته و خدمات تخصصی که در این راستا به جامعه هدف و مردم صورت گرفته خبر داد.

مشاور مدیر کل بهزیستی استان به افتتاح مسکن معلولان  با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور اذعان داشت و بیان داشت: تعداد۴۲  واحد مسکن آماده بهره برداری و واگذار به مددجویان تحت پوشش خواهند شد.

دبیر ستاد چهل و یکمین سال تاسیس بهزیستی استان از رونمایی فیلم تلویزیونی لیلا با موضوع فعالیتهای تخصصی مشاوره ژنتیک، صدای مشاوربهزیستی(۱۴۸۰) با حضور مدیر کل بهزیستی استان را در هفته بهزیستی و همچنین استقرار خودروهای اورژانس اجتماعی ۱۲۳ سیار و ثابت جهت ارائه خدمات تخصصی به هم استانیهای عزیز از دیگر برنامه های بهزیستی استان عنوان کرد.

غلامی در پایان اظهار داشت :تمام فعالیتهای کلینیکی و تخصصی گفتار درمانی، کاردرمانی در مجتمع توانبخشی شهید میگلی نژاد شهر بوشهر در هفته بهزیستی به صورت رایگان در خدمت مردم خواهند بود.