به گزارش خبرنما به نقل از گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه با نگاهی به سفرهای پیشین ترامپ به بریتانیا و واکاوی اهداف وی از سفر اخیر خود به این کشور، اعتراض ده ها هزار نفر از معترضان بریتانیایی نسبت  به این سفر را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد. […]

به گزارش خبرنما به نقل از گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه با نگاهی به سفرهای پیشین ترامپ به بریتانیا و واکاوی اهداف وی از سفر اخیر خود به این کشور، اعتراض ده ها هزار نفر از معترضان بریتانیایی نسبت  به این سفر را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

در ادامه این برنامه، دلایل لزوم برگزاری چنین ملاقاتی میان سران بریتانیا با ترامپ علی رغم نارضایتی و عدم محبوبیت ترامپ در میان افکار عمومی بریتانیا مورد واکاوی قرار گرفته و روابط این دو کشور پس از خروج احتمالی بریتانیا از اتحادیه اروپا بررسی خواهد شد.

دیدگاه منفی ۶۷ درصد از مردم بریتانیا نسبت به ترامپ و رویکردهای ترامپ نسبت به روابط بریتانیا با کشورهایی همچون چین نیز از جمله مباحث مورد بررسی در این برنامه خواهد بود.

«پرسشی ساده»  با اجرای لمبیت آپیک و تهیه کنندگی احمد کابالو ، جمعه ۳۱ خرداد ماه ساعت ۲۱:۰۰ به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه شنبه ساعت ۱۳:۰۰ ، یکشنبه ساعت ۱۱:۰۰ ، دوشنبه ساعت ۰۶:۰۰ و چهارشنبه ساعت ۱۵:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.