به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا،«خدیجه ربیعی» ۲۷ دی ماه در شورای اداری شهرستان بروجن که با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار گردید، اظهار کرد: هم حالا بیشترین مشکلات معیشت کشور ذی ربط به کشاورزان هست در حالی که با کوشش کشاورزان بود که کشور به خودکفایی رسید. وی اضافه کرد: ایجاد سایت های […]

به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا،«خدیجه ربیعی» ۲۷ دی ماه در شورای اداری شهرستان بروجن که با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار گردید، اظهار کرد: هم حالا بیشترین مشکلات معیشت کشور ذی ربط به کشاورزان هست در حالی که با کوشش کشاورزان بود که کشور به خودکفایی رسید.

وی اضافه کرد: ایجاد سایت های گلخانه ای با توجه به پتانسیل شهرستان و اشتغالزایی مناسب و ایجاد مجتمع های دامپروری از ضروریات این شهرستان هست.

وی با اشاره به این که باید نگاه مخصوصی به چهارمحال و بختیاری گردد، اظهار کرد: به دلیل کاهش نزولات آسمانی، چهار دشت این شهرستان ممنوعه بحرانی شده هست.

این نماینده مجلس گقت: میوه جات این شهرستان بسیار مرغوب تولید می گردد که امکان صادرات را دارند اما در کمال تأسف میوه ها در مهرماه از باغداران به نرخ ارزان خریداری و ذخیره می گردد.

در ادامه نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری قطب کشاورزی و دامپروری هست.

«

وی در ادامه اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری قطب اول تولید آبزیان در کشور هست، هم چنین  صنعت دام و طیور در استان وجود دارد.

این نماینده مجلس دنبال کرد: طی سال های گذشته به کشاورزان خسارت های زیادی در بحث خشکسالی وارد گردید و کمک هایی در این زمینه به کشاورزان رخ نداد.

به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا، نماینده بعضی کشاورزان مشکلات خود در راستای شهرک های گلخانه ای، بیمه کشاورزان، احیای قنوات، کاهش سفره های آب زیرزمینی، ممنوعه شدن دشت ها و پرداخت تسهیلات مطرح نمودند.

انتهای پیام