محمد قاسمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: طی دی ماه سال جاری بیش از یک هزار و ۴۲۰ بازرسی از خبازی‌های سطح سیستان و بلوچستان توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام شده است. معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان […]

محمد قاسمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: طی دی ماه سال جاری بیش از یک هزار و ۴۲۰ بازرسی از خبازی‌های سطح سیستان و بلوچستان توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام شده است.

معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ارزش ریالی پرونده‌های متشکله طی این مدت بیش از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بود، افزود: پس از بازرسی‌های صورت پذیرفته، ۱۴۷ پرونده تخلف با تخلفاتی همچون، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت مسائل بهداشتی تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۱۶۶۰ نانوایی در سطح استان سیستان و بلوچستان مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: هم استانی‌های گرامی در صورت مشاهده تخلف نانوایی‌ها موارد را با سامانه تلفن ۱۲۴ در میان گذاشته تا در سریع‌ترین زمان ممکن به گزارش خبرنما به نقل از شما رسیدگی شود.