به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با ادامه مشکلات جوی و وقوع سیل در سایر استان‌های کشور علاوه بر استان‌های گلستان، مازندران و فارس، کارکنان بانک ملی ایران و شرکت‌های تابعه علی رغم تعطیلات با تشکیل کمیته‌های بحران اقدام به جمع‌آوری و ارسال اقلام ضروری به […]

به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با ادامه مشکلات جوی و وقوع سیل در سایر استان‌های کشور علاوه بر استان‌های گلستان، مازندران و فارس، کارکنان بانک ملی ایران و شرکت‌های تابعه علی رغم تعطیلات با تشکیل کمیته‌های بحران اقدام به جمع‌آوری و ارسال اقلام ضروری به هموطنان آسیب‌دیده کرده‌اند.

مدیرعامل بانک ملی ایران طی روزهای اخیر به طور مرتب با مسئولین استان‌های آسیب دیده در ارتباط بوده و اختیارات کامل جهت هر گونه همراهی و کمک‌رسانی به ادارات امور تفویض شده است.

مدیرعامل بانک ملی ایران آمادگی کامل خود را برای اجرای مصوبات دولت و بانک مرکزی برای کمک به هموطنان سیل زده اعلام کرده است‌.

طی روزهای اخیر کمیته‌های خودجوش کارکنان بانک نیز در استان‌های مختلف تشکیل شده و تاکنون کارکنان بانک ملی ایران در استان‌های مختلف با ارسال چندین محموله غذایی و بهداشتی به مناطق سیل زده تلاش کرده‌اند در این حادثه غمبار در کنار هموطنان سیل زده باشند.

تشکیل ستادهای مردمی با محوریت و راهبری بانک ملی ایران در برخی استان‌ها نظیر گلستان جهت اسکان و پذیرایی دو هزار نفر از مردم سیل‌زده استان و اسکان برخی از هموطنان در اماکن متعلق به بانک و منازل کارکنان از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

انتهای پیام