به گزارش خبرنما به نقل از خبرنگار مهر، گلاویژ فتاحی روز سه شنبه در مراسم تجلیل از مدیران سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان در سنندج اظهار کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای به جوانان در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله رسالت‌های این معاونت است. وی افزود: ۹ مرکز تخصصی آموزش‌های پیش از ازدواج در استان داریم […]

به گزارش خبرنما به نقل از خبرنگار مهر، گلاویژ فتاحی روز سه شنبه در مراسم تجلیل از مدیران سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان در سنندج اظهار کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای به جوانان در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله رسالت‌های این معاونت است.

وی افزود: ۹ مرکز تخصصی آموزش‌های پیش از ازدواج در استان داریم و برنامه ریزی کردیم که در ماه‌های آتی تعداد این مراکز افزایش یابد.

فتاحی اعلام کرد: در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ شاهد افزایش ۸/۷۸ درصدی آمار طلاق در استان هستیم که این آمار بسیار نگران کننده است.

وی افزود: در این مدت همچنین میزان ازدواج‌ها در استان کردستان ۱/۳۳ درصد افزایش یافته است و ششمین استان کشور در این خصوص هستیم.

در ادامه این مراسم از مدیران سازمان‌های مردم نهاد جوانان که نقش مؤثری در ترویج ازدواج آگاهانه و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی آسیب‌های اجتماعی با موضوع ازدواج داشته اند تجلیل به عمل آمد.