«عبدالله ناصری»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، درباره حمایت اصلاح‌طلبان از دولت حسن روحانی با وجود سنگ‌اندازی‌های بسیار، به خبرنگار سیاسی برنا گفت: گفتمان اصلاح‌طلبی متعلق به عموم جامعه است اما وقتی صحبت از اصلاح‌طلبان به اعتبار تشکیلات می‌کنیم، منظور آن هسته‌ای است که با محوریت سید محمد خاتمی تعریف و شناخته شده است. راهبرد این هسته و […]

«عبدالله ناصری»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، درباره حمایت اصلاح‌طلبان از دولت حسن روحانی با وجود سنگ‌اندازی‌های بسیار، به خبرنگار سیاسی برنا گفت: گفتمان اصلاح‌طلبی متعلق به عموم جامعه است اما وقتی صحبت از اصلاح‌طلبان به اعتبار تشکیلات می‌کنیم، منظور آن هسته‌ای است که با محوریت سید محمد خاتمی تعریف و شناخته شده است. راهبرد این هسته و رهبری جبهه اصلاحات از سال ۹۲ این بوده و تا سال ۱۴۰۰ همین راهبرد خواهد بود و آن حمایت همراه با انتقاد و مشاوره و اظهارنظر در مورد دولت روحانی است.

ناصری افزود: بنابراین هسته اصلی و اساسا ساختار اصلی اصلاح‌طلبان هیچ‌گاه دست از حمایت از دولت برنخواهند داشت و آن را وظیفه خود می‌داند و تاکنون همین وظیفه را انجام داده و با هر گفتمانی، نهادی یا ابزار قدرتی که بخواهد برای سیاست‌های دولت و آقای روحانی ممانعتی ایجاد کند، دست به افشاگری  بزند و البته هزینه این افشاگری را نیز پرداخت خواهد کرد. برای مثال در ده روز اخیر، اگر همگان اظهارنظرهای تند و صریح اصلاح‌طلبان شاخص در مورد سریال گاندو و علیه صداوسیما و توطئه‌هایی که پشت پرده این سریال بوده را در رسانه‌ها مشاهده کنند، متوجه می‌شوند جایگاه اصلاح‌طلبان واقعی نسبت به حمایت از دولت و شخص آقای روحانی تا چه حد است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: اگر هر اصلاح‌طلبی راهبرد اصلی گفته شده که حمایت قاطع و انتقاد شفاف است را کنار بگذارد، در جبهه پایداری و رادیکال‌های اصولگرا بازی کرده است. به همین جهت اصلاح‌طلبان و بیش از همه آقای روحانی و دولتمردان وی، باید مراقب باشند و تلاش کنند نتیجه انتخابات مجلس ۹۸ به مجلس هفتم و هشتم و نهم شباهت یابد و حتما باید تلاش کنند نتیجه سال ۱۴۰۰ هم دولت، سال ۱۳۸۴ احمدی نژاد نباشد.