به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سرمربی آرژانتینی پرسپولیس گزینه‌ مدنظر خود را به مسئولان باشگاه پرسپولیس معرفی کرده و انتظار می‌رود طی چند روز آتی مهاجم برزیلی برای عقد قرارداد با سرخ‌پوشان وارد تهران شود. البته برخی رسانه ها خبر از حضور احتمالی مادیبو مایگا مهاجم اهل مالی در تهران […]

به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سرمربی آرژانتینی پرسپولیس گزینه‌ مدنظر خود را به مسئولان باشگاه پرسپولیس معرفی کرده و انتظار می‌رود طی چند روز آتی مهاجم برزیلی برای عقد قرارداد با سرخ‌پوشان وارد تهران شود.

البته برخی رسانه ها خبر از حضور احتمالی مادیبو مایگا مهاجم اهل مالی در تهران که جزو گزینه های کالدرون است نیز خبر دادند اما گفته می شود بازیکن برزیلی با نام کامل اندرسون خوزه لوپس دسوزا بازیکنی است که اولویت اول سرمربی پرسپولیس است و گابی برحضور این بازیکن شاغل در جی لیگ ژاپن تاکید دارد.

این مهاجم که از سال ۲۰۱۸ به فوتبال آسیا  آمده در اف سی سئول در ۳۰ بازی ۶ گل زده اما پس از آمدن به هیکا کیدو کاندیدول ساپورو ژاپن در سال ۲۰۱۹ در ۱۵ بازی ۹ گل به ثمر رساند. این بازیکن ۲۵ ساله ۱۸۰ سانتی متر قد دارد و از فیزیک خوبی نیز برخوردار است.

حالا باید دید آیا پرسپولیس این مهاجم برزیلی را از جی لیگ جذب خواهد کرد یا خیر؟ به هرحال هنوز مسئولان باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی در این باره واکنشی نشان ندادند.