به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال استقلال یکی از نمایندگان کشورمان امروز در تهران به مصاف تیم الدحیل قطر می‌رود. سیروس دین‌محمدی پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه استقلال درباره این بازی به خبرنگار برنا گفت: به نظر من استقلال امروز بازی سختی […]

به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال استقلال یکی از نمایندگان کشورمان امروز در تهران به مصاف تیم الدحیل قطر می‌رود. سیروس دین‌محمدی پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه استقلال درباره این بازی به خبرنگار برنا گفت: به نظر من استقلال امروز بازی سختی مقابل تیم قدرتمند و گردن کلفت الدحیل دارد و هواداران با حضور خود می‌توانند کمک بزرگی به تیم بکنند.

وی افزود: بعد از آن شوکی که در استقلال بوجود آمد همه انتظار دارند استقلال بتواند امروز با یک روش و ترفند جدید از سد حریف خود عبور کند. نکته مهم این دیدار این است که بازیکنان باید با تمرکز بازی کنند، الدحیل، استقلال خوزستان نیست که موقعیت‌هایش را براحتی از دست بدهد و آنها از کمترین فرصت بیشترین استفاده را می‌کنند و اگر خدای نکرده استقلال در آزادی عقب بیفتد کار تیم بسیار سخت می‌شود. از همین رو بچه‌ها باید در بخش دفاعی و انتقال بازی از خط دفاع به حمله با تمرکز کافی بازی کنند تا به موفقیت برسند. به هر حال بنده امیدوارم امروز روز خوب استقلال باشد و بتواند با استفاده از امتیاز میزبانی الدحیل را شکست دهد.

مربی سابق استقلال درباره نتیجه‌گیری تیم در لیگ برتر نیز عنوان کرد: استقلال شانس قهرمانی بسیار کمی دارد، اما تیم باید حداقل سهمیه آسیایی کسب کند. شما فکر نکنید بازی با صنعت نفت ساده خواهد بود، صنعت نفت همان تیمی است که موفق شد در قائمشهر نساجی را شکست دهد کاری که بسیاری از تیم‌های بزرگ نتوانستند انجام بدهند و هیچ بازی را استقلال نباید دست کم بگیرد.

دین محمدی پیرامون سرمربی آینده استقلال نیز تصریح کرد: به نظر من ما باید یک مربی بزرگ و رزومه‌دار از بلوک شرق اروپا بیاوریم و در کنار آن یکی دو مربی جوان استقلالی را بگذاریم تا بتوانند برای آینده باشگاه تجربه‌اندوزی کنند.