به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ میثم بائو، پیشکسوت فوتبال که سابقه حضور در استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی را دارد، درخصوص شرایط این تیم ها صحبت کرد. وی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال با استراماچونی به خبرنگار برنا گفت:به نظر من هجمه‌های زیادی روی باشگاه قرار دارد که صحیح نیست، […]

به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ میثم بائو، پیشکسوت فوتبال که سابقه حضور در استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی را دارد، درخصوص شرایط این تیم ها صحبت کرد.

وی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال با استراماچونی به خبرنگار برنا گفت:به نظر من هجمه‌های زیادی روی باشگاه قرار دارد که صحیح نیست، همه می‌گویند ۱۵ یا ۱۸ بازیکن از تیم رفته و استقلال در این فصل نتیجه نخواهد گرفت. بنده می‌گویم مگر باشگاه بازیکنی را از تیم بیرون کرده است، آنها در تیم‌های دیگر درآمد بهتری داشتند و رفتند. ضمن اینکه استقلال سال گذشته با بازیکنان قبلی چه عنوانی به‌دست آورد. نمی‌خواهم منکر زحمت بازیکنان و هر شخص دیگری بشوم ولی هجمه‌ها روی تیم جالب نیست. تیم با نظم در حال تمرین است بازیکنان بسیار با انگیزه ای به تیم آمده اند و هواداران هم باید به این جوانان فرصت بدهند.

بائو افزود: برانکو هم زمانی که به پرسپولیس آمد یک خانه تکانی کرد و بازیکنان جوان زیادی را آورد، بسیاری می‌گفتند او نتیجه نمی‌گیرد ولی برعکس شد و استقلال هم به یک پوست‌اندازی نیاز داشت که خوشبختانه انجام شد و می‌توان به استراماچونی و بازیکنانی که در لیگ قبل جزو خوب‌ها بودند امید داشت. در تیم‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس مدیریت نقش مهمی دارد، به‌ویژه مدیریت اعمال شده توسط سرمربی تیم که نقش اساس در روند و نتیجه گیری دارد.

هافبک اسبق پرسپولیس درباره وضعیت این تیم عنوان کرد: حدود ۸-۹ بازیکن پرسپولیس چند سال است که کنار هم بازی می‌کنند و این موضوع اهمیت زیادی دارد. البته کار کالدرون هم ساده نیست و می‌توان گفت نتایج این فصل بستگی به عملکرد او دارد و مهم است انگیزه قهرمانی و نتیجه گرفتن را به تیم القا کند. البته پرسپولیس بازیکنان حرفه‌ای و خوبی دارد که با بازی هم آشنا هستند و می‌توانند انتظارات هواداران برآورده کنند.

بازیکن اسبق تراکتورسازی درباره حضور دنیزلی و اینکه تجربه قبلی او در ایران می‌تواند یک امتیاز مثبت باشد گفت: آشنا بودن یک امتیاز است ولی دنیزلی زمانی در فوتبال ایران بود که تیم‌ها متکی به فرد و ستاره بودند، زمانی که بازی می‌کردم در لیگ ۱۰ پلی‌میکر قوی وجود داشت اما حالا لیگ فیزیکی شده و تیم‌ها بیشتر بر اساس کار تیمی نتیجه می‌گیرند. تراکتور بازیکنان خوبی گرفته و مربی خوبی دارد ولی تاکید می‌کنم در این سه تیمی که بازی می‌کردم و درباره آنها حرف زدم تیمی قهرمان می‌شود که مدیریت کادر فنی در آن قوی‌تر باشد.