به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی لطیفی پیشکسوت استقلالی فوتبال ایران درباره آغاز تمرینات این تیم و حضور استراماچونی در استقلال به خبرنگار برنا گفت: استراماچونی مربی است که رزومه بسیار خوبی دارد. اگر چه رزومه او صعودی نبوده اما رزومه خوبی است. بنده معتقدم مشکل اصلی فوتبال ایران با […]

به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی لطیفی پیشکسوت استقلالی فوتبال ایران درباره آغاز تمرینات این تیم و حضور استراماچونی در استقلال به خبرنگار برنا گفت: استراماچونی مربی است که رزومه بسیار خوبی دارد. اگر چه رزومه او صعودی نبوده اما رزومه خوبی است. بنده معتقدم مشکل اصلی فوتبال ایران با مربیان خارجی عدم مدیریت خود این مربیان است، من امروز واضح می‌گویم نه استراماچونی بلکه هر مربی دیگری می‌تواند در صورت سوءمدیریت از خود واکنش‌هایی مانند کی‌روش نشان دهد. البته من امیدوارم این موضوع برای استقلال پیش نیاید. مدیران استقلال تجربیات گذشته را از یاد نبرند و فراموش نکنند فردی که مدرک مربیگری نداشت روی نیمکت استقلال نشست و پول هم گرفت. پس تک‌تک مربیان باید آورده مناسب فنی برای تیم داشته باشند.

لطیفی درباره موضوع بازیکنان ورودی و خروجی اظهار داشت: به جرات می‌توان گفت استقلال سال گذشته پر ستاره‌ترین تیم بود و حفظ شاکله اصلی نیز بسیار اهمیت دارد. معتقدم استراماچونی نیز می‌تواند از قابلیت این بازیکنان به بهترین شکل استفاده کند و استقلال باید در نقاط ضعف خود نیز اقدام به یارگیری کند.

مهاجم سابق استقلال و تیم ملی افزود: امیدوارم استقلال بتواند مهره‌های موثری مانند پاتوسی را نگه دارد که گویا اینگونه نشد پس جایگزین او باید بازیکنی با توانایی‌های بالا باشد. درباره تغییر کاپیتان نیز باید بگویم بنده به شخصه در تیم‌هایم دوازه‌بان را کاپیتان نمی‌کنم، چرا که معتقدم کاپیتان باید در جایی بازی کند که بتواند براحتی با داوران یا سایر بازیکنان و سرمربی صحبت کند و این در بازی نکته مهمی است.