به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یدالله اکبری پیشکسوت ملی پوش باشگاه استقلال درباره حضور استراماچونی بروی نیمکت این تیم به خبرنگار برنا گفت: نباید اشتباه زمان کخ را تکرا کنیم و به نظر من بسیار مهم است که استراماچونی دستیارانی قوی داشته باشد. وی افزود:در سالی که آقای کخ سر […]

به گزارش خبرنما به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یدالله اکبری پیشکسوت ملی پوش باشگاه استقلال درباره حضور استراماچونی بروی نیمکت این تیم به خبرنگار برنا گفت: نباید اشتباه زمان کخ را تکرا کنیم و به نظر من بسیار مهم است که استراماچونی دستیارانی قوی داشته باشد.

وی افزود:در سالی که آقای کخ سر مربی استقلال شد ما می توانستیم به راحتی قهرمان آسیا شویم ، اما متاسفانه مشاوران خوبی کنار او حضور نداشتند و حالا نباید اشتباه گذشته را تکرار کنیم، به همین دلیل است که تاکید دارم بروی حضور مربیان قوی روی نیمکت استقلال.

هافبک سابق استقلال و تیم ملی در ادامه عنوان کرد: چند موضوع دیگر نیز اهمیت دارد، استراماچونی مربی با تجربه ای است و نشستن روی نیمکت تیمهای بزرگی را در کارنامه کاری خود دارد، به نظر من تغییرات در تیم باید حداقل باشد و استقلال باید شاکله تیمی خود را حفظ کند.البته ما در بخشهایی هم ضعف هایی داشتیم که باید بازیکنان تراز اول برای آن پستها جذب کنیم. استقلال امسال باید در آسیا حضور قدرتمندانه ای داشته باشد و من به آینده استقلال با این سر مربی ایتالیایی خوشبین هستم و امیدوارم او و سایر بازیکنان بتوانند دل هواداران را شاد کنند.