خبرگزاری فارس: حسینعلی حاجی دلیگانی امشب در اجتماع صد‌ها نفر از مردم شهر سین در شهرستان برخوار اظهار کرد: طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی درصورتی‌که با همین شرایطی که کلیات آن تصویب‌شده هست اجرا شود، به آسیب شهرهای مردم شهرهای کوچک کشور خواهدبود. نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه با انتقاد از این‌که […]

خبرگزاری فارس: حسینعلی حاجی دلیگانی امشب در اجتماع صد‌ها نفر از مردم شهر سین در شهرستان برخوار اظهار کرد: طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی درصورتی‌که با همین شرایطی که کلیات آن تصویب‌شده هست اجرا شود، به آسیب شهرهای مردم شهرهای کوچک کشور خواهدبود.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه با انتقاد از این‌که بعضی از نمایندگان مجلس به‌جای در اولویت قرار دادن مساله های اقتصادی، اشتغال و بهبود تولید داخلی، به مسائل انتخابات در نظر دارند اضافه کرد: این طرح فعلی، نمایندگان را از پاسخ‌گویی به توقع ها و درخواست‌های مردم دور خواهد کرد و نمایندگان، از مشکلات و مسائل شهرهای کوچک کمتر باخبر خواهند گردید.

وی درمجلس شورای اسلامی افزود: طراحان این طرح در پی آن می باشند که به‌راحتی در دور بعدی انتخابات مجلس رأی بیاورند و انتخاب شوند، در چنین شرایط بعضی احزاب که در کل کشور چند ده نفر هم عضو ندارند می‌توانند با عرضه فهرست‌های کشوری نمایندگان بسیاری را به اسم خود در استان‌ها وارد مجلس کنند.

حاجی دلیگانی با طرح سؤالی اظهار کرد: آیا مردم زیادتر دغدغه تأمین مواد غذایی باقیمت مناسب و اشتغال جوانان بیکار خوددارند یا دغدغه استانی شدن انتخابات مجلس؟

نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه دنبال کرد: از طرف دیگر راه ورود نمایندگان مستقل از شهرستان‌های کم‌جمعیت در قیاس با نامزدهایی از جایگاه ها استان‌ها به مجلس یازدهم سخت تر خواهد گردید.