به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا، حجت الاسلام ابوالفضل اخوان، در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان شمالی که در دفتر خبرگزاری تسنیم برگزار شد، افزود: به طور قطع جبهه اصلاحات نیز به دنبال معرفی شخصی انقلابی برای ریاست جمهوری هستند.  وی با اشاره به اینکه ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی ۹ خرداد ماه در بجنورد […]

به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا، حجت الاسلام ابوالفضل اخوان، در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان شمالی که در دفتر خبرگزاری تسنیم برگزار شد، افزود: به طور قطع جبهه اصلاحات نیز به دنبال معرفی شخصی انقلابی برای ریاست جمهوری هستند. 

وی با اشاره به اینکه ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی ۹ خرداد ماه در بجنورد افتتاح می‌شود، ادامه داد: حدود  دو هزار نفر نیروی مستقیم جهت تبلیغات ستاد حجت الاسلام رئیسی در استان به صورت رسمی حکم دریافت می‌کنند.
وی افزود: غلامحسین هادی زاده به عنوان رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در خراسان شمالی معرفی شده اند.

رئیس شورای وحدت خراسان شمالی با بیان اینکه در خصوص انتخابات شورای شهر نیز شورای وحدت لیست نهایی خود را معرفی کرده است، افزود: بر اساس جلسات متعددی که برگزار شد، ۹ نفر در بجنورد از سوی شورای وحدت برای انتخابات شورای شهر معرفی شدند.

حجت الاسلام اخوان در ادامه گفت: مردم باید صحنه انتخابات را صحنه  فعالیت خود بدانند و در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در انتخابات ۱۴۰۰ نیز مانند سال‌های گذشته حضوری پرشور داشته باشند.
وی با تاکید براینکه دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال کم رنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات سال جاری هستند، تاکید کرد: میدان امروز میدان انتخابات است و مردم با شرکت فعال در انتخابات پیروزی مجدد انقلاب اسلامی را به دنیا نشان می‌دهند.
انتهای پیام