سید حسین نازاریان با اشاره به شیوع بیماری کرونا در لرستان، بیان کرد: بیماری کرونا بر اساس نتایج علمی برای بیماران تنفسی بسیار خطرناک بوده و بنیاد شهید لرستان نیز در همین راستا خدماتی به جانبازان شیمیایی ارائه داده است. وی با بیان اینکه طی هفته گذشته بیش از ۲۲۰ پک بهداشتی به جانبازان لرستانی […]

سید حسین نازاریان با اشاره به شیوع بیماری کرونا در لرستان، بیان کرد: بیماری کرونا بر اساس نتایج علمی برای بیماران تنفسی بسیار خطرناک بوده و بنیاد شهید لرستان نیز در همین راستا خدماتی به جانبازان شیمیایی ارائه داده است.

وی با بیان اینکه طی هفته گذشته بیش از ۲۲۰ پک بهداشتی به جانبازان لرستانی داده شد، افزود: این جانبازان بر اساس اولویت‌بندی و از میان جانبازان شیمیایی و قطع نخاع انتخاب شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اظهار کرد: این بسته بهداشتی شامل تعدادی ماسک، الکل و مواد ضدعفونی‌کننده بود که در شهرستان‌های استان توزیع شد.

نازاریان با اشاره به اینکه در هفته جدید نیز به دنبال ارائه یک پک بهداشتی به جانبازان و خانواده‌های شهدا هستیم، تصریح کرد: به دنبال این هستیم که در هفته جاری به بیش از ۲۵۰ خانواده شهید یک بسته کامل بهداشتی ارائه دهیم.

انتهای پیام