احمد حسین فتایی در ششمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان، اظهار کرد: با تلاش‌های معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات برای اصحاب فرهنگ و هنر استان به تصویب رسید. وی تصریح کرد: این تسهیلات به‌صورت قرض‌الحسنه با بازپرداخت بلندمدت خواهد بود که بنابر ترتیب درخواست‌های ثبت شده در سامانه صندوق اعتباری […]

احمد حسین فتایی در ششمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان، اظهار کرد: با تلاش‌های معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات برای اصحاب فرهنگ و هنر استان به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: این تسهیلات به‌صورت قرض‌الحسنه با بازپرداخت بلندمدت خواهد بود که بنابر ترتیب درخواست‌های ثبت شده در سامانه صندوق اعتباری هنر به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره موافقت اداره‌کل املاک تملیکی استان در راستای فروش اقلام تخصصی خبرنگاری به اصحاب رسانه استان، خاطرنشان کرد: در پی درخواست خبرنگاران در جلسات قبلی شورا و با پیگیری‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره‌کل املاک تملیکی، آمادگی خود را برای فروش تعدادی گوشی تلفن همراه با قیمت مناسب و پایین‌تر از نرخ بازار به اصحاب رسانه اعلام کرده که در آینده نزدیک و در جلسه‌ای با حضور معاون استاندار و ریاست شورای اطلاع‌رسانی استان، نحوه فروش این اقلام طراحی و اعلام خواهد شد تا متقاضیان بتوانند در خصوص خرید این اقلام اقدام کنند.

فتایی اضافه کرد: جشنواره استانی تئاتر از صبح امروز به میزبانی شهرستان الیگودرز کار خود را آغاز کرده و اختتامیه این جشنواره عصر پنجشنبه ۲۳ آبان ماه در تالار کمال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام