– اخبار استانها – به گزارش خبرنما به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت السلام دکتر سید کاظم موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیرهای مستمر و اعتراضات شدید انجام گرفته نام استان اردبیل در بودجه  30 هزار میلیارد تومانی پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی و زیرساخت‌های کشور لحاظ شد. وی افزود: در […]

– اخبار استانها –

به گزارش خبرنما به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت السلام دکتر سید کاظم موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیرهای مستمر و اعتراضات شدید انجام گرفته نام استان اردبیل در بودجه  30 هزار میلیارد تومانی پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی و زیرساخت‌های کشور لحاظ شد.

وی افزود: در تخصیص بودجه ۳۰ هزارمیلیارد تومانی دولت برای پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی و زیرساختی کشور نامی از استان اردبیل برده نشده بود و اعتباری برای استان لحاظ نشده بود که پس از تذکر لسانی و رایزنی‌های انجام شده با معاون محترم رئیس جمهور جناب دکتر نوبخت و با عنایت خداوند متعال این مطالبه به حق به ثمر نشست. 

نایب رئیس فدراسیون ورزش کارگری: ‌ردیف بودجه دولتی نداریم / لغو عضویت فدراسیون ورزش کارگری از کمیته ملی المپیکنمکی: وزارت بهداشت را با ۲۰ هزار میلیارد کسری بودجه تحویل گرفتماز گوشه و کنار ایلام| از استانداردسازی ۸۳ درصد شهربازی‌ها تا اختصاص ۲ درصد بودجه کشور به استان ایلا

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنده پس از شنیدن خبر تخصیصی بودجه ۳۰هزار میلیارد تومانی برای پروژه‌های نیمه تمام عمرانی و زیرساختی کشور سریعاً با رئیس سازمان برنامه و بودجه جناب دکتر نوبخت تماس تلفنی برقرار کرده و با اعتراض به نحوه تخصیص بودجه در این ارتباط خواستار تجدید نظر شدم.

موسوی ضرورت پیگیری این موضوع را  دغدغه تک‌تک نمایندگان استان دانست و تصریح کرد: همه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی شاهد پیگیرهای بنده در صحن علنی مجلس بوده و پیشتیبانی های لازم را انجام داده‌اند که از این بابت از آنان کمال تشکر و قدردانی دارم.

وی با بیان اهمیت واکنش‌های سریع و بموقع در چنین مواردی افزود:  پس از رایزنی‌های انجام شده در صحن علنی مجلس آقای نوبخت دستورات لازم را صادر کرده و نام استان اردبیل نیز لحاظ شد و در این زمینه اطمینان لازم نیز حاصل شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان در پایان سخنان خود گفت: از این پس تلاش بنده و دیگر نمایندگان استان این خواهد بود که سهم استان اردبیل از این بودجه قابل توجه باشد و ابراز امیدواری کرد که با همت و همدلی نمایندگان استان اجازه نخواهیم داد حقوق مردم استان نادیده گرفته شود‌.

انتهای‌پیام/۱۴۱/ف