«حمید گرمابی»، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص قیمت کاغذ گفت: طی یکسال گذشته یکبار در خصوص قیمت کاغذ با وزیر صنعت جلسه تشکیل دادیم و متذکر شدیم که باید کنترل ها و نظارت ها تشدید شود. وی با بیان اینکه نظارت های وزارت صمت […]

«حمید گرمابی»، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص قیمت کاغذ گفت: طی یکسال گذشته یکبار در خصوص قیمت کاغذ با وزیر صنعت جلسه تشکیل دادیم و متذکر شدیم که باید کنترل ها و نظارت ها تشدید شود.

وی با بیان اینکه نظارت های وزارت صمت در بازار کاغذ کم بوده که باعث افزایش قیمت ها شده است افزود: در بازار کالاهایی که با ارز دولتی وارد می شود را این مشکل را داریم و باید توزیع، کنترل و نظارت زیاد شود که کسی نتواند از کالاهایی که با ارز دولتی وارد می شوند سواستفاده کنند.

گرمابی اظهار کرد: دو نرخی شدن قیمت کاغذ می تواند در کاهش قیمت ها موثر واقع شود زیرا هرچه رانت کمتر باشد، جذابیت برای دلالان کمتر می شود و سواستفاده از این شرایط کمتر می شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی  در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری در نمایشگاه کتاب برای ساماندهی قیمت کاغذ گفت: با توجه به فرمایشات رهبر در خصوص قیمت کاغذ، این هفته نمایندگان مجلس در حوزه انتخابیه خود هستند و هفته آینده احتمال رسیدگی به این موضوع در کمیسیون وجود دارد.