به گزارش خبرنمکا به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور ظهر امروز در آیین توزیع یازدهمین مرحله کمک‌های مؤمنانه با عنوان تبرکات فاطمی با بیان اینکه این کمک‌های مؤمنانه به مناسبت دهه فاطمیه اجرا شده است اظهار داشت: به منظور گرامیداشت این دهه و کمک به […]

به گزارش خبرنمکا به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور ظهر امروز در آیین توزیع یازدهمین مرحله کمک‌های مؤمنانه با عنوان تبرکات فاطمی با بیان اینکه این کمک‌های مؤمنانه به مناسبت دهه فاطمیه اجرا شده است اظهار داشت: به منظور گرامیداشت این دهه و کمک به نیازمندان، طرح توزیع بسته‌های معیشتی با عنوان تبرکات فاطمی به اجرا گذاشته شد.
مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان بوشهر افزود: در این راستا ۵۰۰ سبد معیشتی بین خانواده‌های نیازمند با عنوان طرح «تبرکات فاطمی» توزیع می‌شود.
وی، با بیان اینکه این بسته‌ها از محل نیت واقفان خیراندیش تأمین شده است گفت: برای هر کدام از این بسته‌های معیشتی ۳۵۰ هزار تومان هزینه شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر این بسته‌های معیشتی را شامل ۱۰ کیلوگرم برنج ایرانی، رب‌گوجه فرنگی، ماکارونی، سویا و  گوشت مرغ برای خانواده‌های نیازمند دانست و بیان کرد: در مجموع  برای تهیه ۵۰۰ بسته معیشتی ۲ میلیارد ریال تخصیص یافته است
حجت الاسلام اسماعیل‌پور خاطر نشان کرد تاکنون بیش از ۳۰ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع شده است.
وی تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون کمک‌های نقدی و غیرنقدی شامل بسته‌های معیشتی و بهداشتی به ارزش ۷۲ میلیارد ریال از محل درآمد نیات واقفان خیر اندیش استان بوشهر هزینه شده است.