– اخبار استانها – به گزارش خبرنما به نقل از خبرگزاری تسنیم از یزد، محمد آسایی در مراسم آغاز به کار طرح ادغام تب ایرانی اظهار داشت: مسؤلیت مرکز بهداشت شهرستان اردکان و دانشکده طب ایرانی به عهده یک نفر بود که موقعیتی خوبی با ثمره بسیار خوبی به همراه داشته است. وی گفت: پروتکل‌های […]

– اخبار استانها –

به گزارش خبرنما به نقل از خبرگزاری تسنیم از یزد، محمد آسایی در مراسم آغاز به کار طرح ادغام تب ایرانی اظهار داشت: مسؤلیت مرکز بهداشت شهرستان اردکان و دانشکده طب ایرانی به عهده یک نفر بود که موقعیتی خوبی با ثمره بسیار خوبی به همراه داشته است.

وی گفت: پروتکل‌های آموزشی بهورزان تهیه و آموزش داده شده و نظارت بر عملکرد بهورزان بسیار مثبت بود به دلیل آنکه تغییر رفتار در مردم را به وجود آورده است.

آسایی افزود: موقعیتی که به دست آمده با عنایت وزارتخانه بهداشت می‌تواند کشوری شود چراکه در حال حاضر ۶ دانشگاه از جمله دانشگاه‌های مشهد، شیراز، شهید بهشتی و چهار محال و بختیاری طالب اجرای این طرح در آنجا هستند.

وی بیان کرد: پیوند بین طب سنتی و شبکه‌های بهداشتی درمانی حرکت مثبتی در جهت تغییر رفتار مردم و بهبود سبک زندگی مردم در جامعه شود.

مشاور وزیر در امور بهداشتی گفت: ما وارد دارو دادن توسط بهورزان نشدیم و مهمترین حسنی که داشته اصلاح سبک زندگی است که بسیار مؤثر بوده است.

مشارکت خیرین در پروژه‌های بهداشت و درمان یزد قابل تقدیر استکمک به درمان ۱۰۰۰۰ زوج نابارور به همت ستاد اجرایی فرمان امامآخرین وضعیت از کلینیک هزار مصدوم شیمیایی سردشت/ درمان رایگان جانبازان شیمیایی با بیمه تکمیلی