“رحمت‌الله شاکری” طی بازدید از غرفه ایسنا در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مصلای یاسوج، اظهار کرد: ۱۵ نفر از جوانان و ورزشکاران این استان در رشته‌های قرائت تحقیق، صوت، تجوید و… به مسابقات قرآنی در مرحله کشوری اواخر آذرماه اعزام می‌شوند. وی افزود: برای اولین بار ساخت ۵ خانه جوان در ۵ شهرستان […]

“رحمت‌الله شاکری” طی بازدید از غرفه ایسنا در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مصلای یاسوج، اظهار کرد: ۱۵ نفر از جوانان و ورزشکاران این استان در رشته‌های قرائت تحقیق، صوت، تجوید و… به مسابقات قرآنی در مرحله کشوری اواخر آذرماه اعزام می‌شوند.

وی افزود: برای اولین بار ساخت ۵ خانه جوان در ۵ شهرستان در دست اقدام قرار گرفت که این خانه‌ها در بهمئی، گچساران و دهدشت افتتاح شد و تا دو ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون امور جوانان ورزش کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از کسب رتبه برتر این نهاد در بحث کارگاه‌های ازدواج و آسیب‌های اجتماعی طی سال‌جاری خبر داد.

شاکری با اشاره به اینکه قرار است ۱۸۰ کارگاه آموزشی قبل از ازدواج تا پایان سال‌جاری برگزار کنیم، بیان کرد: تاکنون ۹۵ کارگاه برگزار شده است.

وی برگزاری ۲۰ برنامه نشاط تعالی اجتماعی، فعال کردن ۲ مرکز مشاوره ازدواج در گچساران و یاسوج به‌صورت رایگان، برگزاری مجمع انتخابات سازمان‌های مردم نهاد و انتخاب ۷ نفر عضو اصلی و دیدار با خانواده ۱۰۰ شهید ورزشکار را از برنامه‌های اجرایی اعلام کرد.

به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا، معاون امور جوانان ورزش کهگیلویه و بویراحمد تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای ورزشکار و آموزش کارآفرینی و مهارت‌های زندگی با همکاری جهاددانشگاهی و نیروهای مسلح برای ۱۰۰۰ سرباز را از سایر برنامه‌های اجرایی عنوان کرد.

انتهای پیام