به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا، تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در هفته پیش رو در رقابت‌های قهرمانی جهان در بلغارستان برای دفاع  از عنوان قهرمانی به مصاف حریفانش می‌رود. سالار حبیبی، کشتی گیر وزن ۱۱۰ کیلوگرم نوجوانان ایران در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر این که تیم ملی می‌تواند قهرمانی‌اش را […]

به گزارش خبرنما به نقل از ایسنا، تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در هفته پیش رو در رقابت‌های قهرمانی جهان در بلغارستان برای دفاع  از عنوان قهرمانی به مصاف حریفانش می‌رود.

سالار حبیبی، کشتی گیر وزن ۱۱۰ کیلوگرم نوجوانان ایران در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر این که تیم ملی می‌تواند قهرمانی‌اش را در جهان تکرار کند، اظهار کرد: تیم ملی پارسال قهرمان جهان شد و امسال هم قهرمانی آسیا را کسب کرد. شش ماه است که تمرین‌های خوبی انجام داده‌ایم تا نتیجه‌ای را که در قهرمانی آسیا در قزاقستان گرفتیم را در بلغارستان تکرار کنیم و به قهرمانی جهان برسیم.

او درباره وضعیت آمادگی خودش هم گفت: سال اول است که در تیم ملی هستم. ساکن شهر ری هستم. پارسال در مسابقات انتخابی تیم ملی باختم و آسیب‌دیدگی زانو هم کمی مرا عقب انداخت اما یک سال است که زیر نظر محسن کاوه تمرین می‌کنم و با طلایی که در آسیا گرفتم، حالا آماده حضور در میدان جهانی هستم.

حبیبی همچنین درباره تجربه‌اش از حضور در میادین بین‌المللی گفت: مسابقات قهرمان جهان در بلغارستان، سومین میدان بین‌المللی من بعد از مسابقات بین المللی ترکیه و قهرمانی آسیا در قزاقستان است.

انتهای پیام