متن پیام بدین شرح می باشد: تأسیس سازمان بهزیستی در سال ۱۳۵۹ فرصتی برای دوستداران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کرد تا با حمایت از توانخواهان و نیازمندان بتوان به این عزیزان خدمت نمایند . و اینک پس از گذشت بیش ازچهل سال همچنان کمر همت بر رفع مشکلات معلولین سرزمین عزیزمان […]

 

 

متن پیام بدین شرح می باشد:
تأسیس سازمان بهزیستی در سال ۱۳۵۹ فرصتی برای دوستداران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کرد تا با حمایت از توانخواهان و نیازمندان بتوان به این عزیزان خدمت نمایند .
و اینک پس از گذشت بیش ازچهل سال همچنان کمر همت بر رفع مشکلات معلولین سرزمین عزیزمان ، ایران بسته ایم تا درسال جدید که مقام معظم رهبری آن را به نام سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مزین کردند و در این خصوص با رویکرد توانمند سازی مددجویان بهزیستی خدمتی نو به جامعه هدف ارائه نماییم .
حال با تکیه بر الطاف بیکران الهی ضمن تبریک فرارسیدن هفته بهزیستی که در سال ۱۴۰۰ با شعار هوشمند سازی، محله محوری و سلامت اجتماعی در خانواده نامگذاری گردیده است به پرسنل خدوم بهزیستی و جامعه هدف و بویژه همکاران پرتلاشم در مجموعه بهزیستی استان بوشهر تبریک عرض نموده و امید آن دارم تا همچون گذشته ، با هم ، در کنار یکدیگر و برای نشاندن گل لبخند بر لبان همه نیازمندان منتظر، لحظه ای غفلت نکنیم.

آرزو منوچهری

سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر